Bilpleie side

Vis frem en Joomla-side du har laget eller vært med å lage.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
User avatar
desibabu
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 26
Joined: Wed May 21, 2008 1:23 pm

Bilpleie side

Post by desibabu » Tue May 26, 2009 11:11 am

Nettadresse: http://www.smartbilpleie.no

Joomla!-versjon: 1.5

Mal (Template): tbc_fivepoint_unity

Utvidelser (Komponenter, Moduler, Mambots): phoca gallery, phoca guestbok, shoutbox, rsbooking, Yr_weather, rrs camp26, rockslideshow

Spesialtilpasninger: tilpasset template både med skrict, design og moduler kjøring

Ønsker tilbakemeldinger på:

Design
brukervennlighet
hastighet


Andre kommentarer:
www.pcfixeren.com
Come 2geaather and serve the world

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Bilpleie side

Post by sone12 » Wed May 27, 2009 8:49 am

Ser greit ut dette. Har allikavel noen pirketing som kunne vært bedre designmessig utifra mine meninger, og de trenger ikke nødvendigvis være riktige. :)

Våre produkter burde vært gjort noe med. Like bildestørrelser, muligens også vært kategorisert på ett eller annet vis. Nå føler jeg dette blir en veldig oppramsing vertikalt. Jeg kikket på de første 3 produktene og der sa det stopp ;)

Du har en module på forsiden som viser hvor mange som surfer på nettsiden. den føler jeg bare tar bort oppmerksomheten fra det andre innholdet ditt. Bruk heller plassen til å blåse opp "Døgnåpen vaskehall" eller noe i den dur. TRor det er mere effektivt for dere.

Jeg ville nok også tatt bort print, mail og pdf ikonene over artikler. Men det er en smakssak. "less is more" er det vel noe som heter :)

Kule biler i toppen, men gjenspeiler denne type biler firmaet deres? Om ikke så tror jeg det hadde vært bedre å gjort noe som siktet og traff primærmålgruppen deres bedre. Jeg har en Mazta stasjonsvogn, er dette en vaskehall for meg eller for røkkes lambogini?

Men flott side og gøy at du legger sia de ut for evaluering!
Kristian P. Granrud

User avatar
desibabu
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 26
Joined: Wed May 21, 2008 1:23 pm

Re: Bilpleie side

Post by desibabu » Thu May 28, 2009 6:49 am

1000takk sone12 for tilbakemeldinger, dette setter jeg stor pris på!

Våre produkter er ikke ferdig utviklet, ønsket kom like før siden skulle publiseres så den er her til en mer ryddigere versjon er klar så dette kommer (Håper innen rimelig tid)!

Dette kan være en smart trekk å blåse opp "døgnåpen vaskehall" for å vise vi er tilgjenglige når det trenger deg mest :-) så takk for tipset, jobber med det i første omgang!!!

Ja, dette ville jeg også men vaskehall mannskap ville ha den så den ble med siden, men kanskej fjerner etterhvert! Bilene i toppen er selvfølgelig valgt av vaskehall lederen så de er ment å bli der men fått i oppdrag om å opprette bilde gallerier for å vise hva som utføres i vaskehall og hvordan bilen blir behandlet men dette kommer først i høsten!

Men må si at det med døgnåpent vaskehall var den virkelig god ide, likte det fra første stund!
og en gang til, takk for all tiden du har brukt for å evaluere siden :-)
www.pcfixeren.com
Come 2geaather and serve the world

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Bilpleie side

Post by sone12 » Thu May 28, 2009 7:40 am

takk for all tiden du har brukt for å evaluere siden
Bare hyggelig! Og lykke til med nettsiden!
Kristian P. Granrud


Locked

Return to “Fremvisning av sider (Show off)”