Nya version 1.7.2

Här postas officiella meddelanden från utvecklingsteamet och det svenska moderator/översättningsteamet.
Locked
User avatar
Zello
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3869
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:23 am
Location: Västerås - Sweden

Nya version 1.7.2

Post by Zello » Tue Oct 18, 2011 7:50 am

Joomlaprojektet meddelar att till Joomla 1.7.2 nu finns tillgänglig för nedladdning. Detta är en säkerhetsutgåva. Utvecklargruppens mål är att regelbundet fortsätta tillhandahålla normala, regelbundna uppdateringar till Joomlacommunityn. Läs mer om Joomlautvecklingen på Joomlas webbplats för utvecklare.

Mer information finns här: http://www.joomla.org/announcements/rel ... eased.html

Nytt språkpaket finns på Svenskjoomla: http://www.svenskjoomla.se/
Olle Zettergren
Freelance Senior Joomla developer
Moderator Swedish forum

Nippegubbe
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 188
Joined: Sun Jul 31, 2011 10:41 am
Location: Östersund
Contact:

Re: Nya version 1.7.2

Post by Nippegubbe » Wed Oct 19, 2011 8:44 pm

Hur fungerar det där för mig som har installerat Joomla! med det installationsprogram som mitt webhotell har. För jag gissar att då är det inget som jag kan göra eller?
\\\Thord

User avatar
Zello
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3869
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:23 am
Location: Västerås - Sweden

Re: Nya version 1.7.2

Post by Zello » Wed Oct 19, 2011 9:09 pm

När hotellet har uppdaterat så ska du kunna uppdatera den vägen. Annars kan du uppdatera "en sån" site själv med. Men det är alltid bra att fortsätta på samma sätt som du börjat. Om inte annars så om du vill avinstallera någon gång.
Olle Zettergren
Freelance Senior Joomla developer
Moderator Swedish forum

Nippegubbe
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 188
Joined: Sun Jul 31, 2011 10:41 am
Location: Östersund
Contact:

Re: Nya version 1.7.2

Post by Nippegubbe » Wed Nov 09, 2011 9:21 pm

Men gisses! De har ju inte rättat till buggen som gör att jag inte kan spara ändrade inställningar jag gör i de globala inställningar när jag använder IE. Det fanns en bugg till där jag inte kunde lägga till mottagaren i kontakter. Har inte kollat den, men jag gissar att den lär inte heller vara fixad. Fanns det något av värde och vikt i denna uppgradering?
\\\Thord


Locked

Return to “Meddelanden”