En sajt som kommer innehålla (nästan) allt om Dogue de Bordeaux...

Här kan du visa upp din webbplats gjord i Joomla! 1.0 [locked]
Locked
Seblon
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 57
Joined: Sun Oct 16, 2005 10:17 pm
Location: Sweden
Contact:

En sajt som kommer innehålla (nästan) allt om Dogue de Bordeaux...

Post by Seblon » Sat Apr 07, 2007 8:02 am

Hej!

Jag har ett stort intresse av hundrasen Dogue de Bordeaux (sett filmen Turner & Hooch med Tom Hanks?), trots att jag inte har någon egen än. Därför har jag knåpat ihop denna sida som kommer vara en slags databas med en massa matnyttig information rörande rasen. Än är det mycket kvar innan den är färdig men titta och kom gärna med förslag på saker som kan göras bättre eller annorlunda. Min tanke är att samla information om alla de hundar som finns här i Sverige.  Jag har hållit på i ungefär 1½ år till och från och pillat med Joomla! för att få det att se bra ut och samtidigt vara användarvänligt, dock inte enbart med denna sida. Tar lååång tid att lära sig detta tycker jag trots att grunderna är relativt simpla.

www.ddbsweden.se
Mina bästa Joomlatips- och guider hittar jag på Nanjoo.com
En sajt om Joomla och Apple helt på svenska!

Seblon
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 57
Joined: Sun Oct 16, 2005 10:17 pm
Location: Sweden
Contact:

Re: En sajt som kommer innehålla (nästan) allt om Dogue de Borde

Post by Seblon » Mon Sep 08, 2008 10:43 am

Har nu uppdaterat min hund sajt med bl.a. en Coppermine bridge, rensat upp i menyer, installerat CB och gett möjlighet för medlemmar att PM:a varandra... Jag skulle uppskatta väldigt mycket om någon "avancerad webguru" kunde komma med lite input om bra respektive negativa intryck av sajten!

Något jag själv upplever som irriterande är alla dessa ursäkter man ständigt drar sig med gentemot sina besökare/medlemmar så länge en viss applikation ännu är under konstruktion. I mitt fall finns det tyvärr begränsat med tid att ägna sig åt sajtutvecklingen vilket gör att alla dessa "finjusteringar" blir väldigt utdragna :-[ Mitt galleri är ett bra exempel på detta fenomen... Ja ja, kika gärna runt och posta era bedömningar här :pop

//Seblon
ddbsweden.se


Locked

Return to “Webbplatser J! 1.0”