Team JK Lack & Design - www.team-jk-design.com

Här kan du visa upp din webbplats gjord i Joomla! 1.0 [locked]

Moderators: Zello, chrille

Forum rules
Forumregler
Locked
quackpack
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Team JK Lack & Design - www.team-jk-design.com

Post by quackpack » Tue Dec 13, 2005 4:17 pm

Hemsida gjord för en lackerare som har ett gäng bilar som åker runt på olika utställningar runt om i sverige och norden.

http://www.team-jk-design.com/joomla/

Jerka
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Team JK Lack & Design - www.team-jk-design.com

Post by Jerka » Tue Dec 13, 2005 5:07 pm

Snygg som rackarn tycker jag. Riktigt snygga bilder!!!
Däremot verkar den lite skakig.
Jag skulle kolla länkar, blev först lite förvånad att det krävdes login för det. Nåja tänkte jag och noterade att det till synes saknades en login ruta. Jag hittade sen ikonen för den, gick in där en snabbis och tryckte sen på webläsarens tillbakaknapp. Då dök det upp en usermeny (utan nägra val, bara texten usermenu) Lite längre ner (under senaste projekt) så hamnade en orange Main menu på frontpagesidan med massa menyval. Typ wrapper, testsida, Jörgens sida eller vad det nu stod mm mm. Det blev likadant vid två tillfällen men nu lyckas jag inte återupprepa det för att tala om mer precist vad jag såg...
Firefox 1.5

Mvh
Jerka

quackpack
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by quackpack » Tue Dec 13, 2005 6:14 pm

Jerka wrote: Snygg som rackarn tycker jag. Riktigt snygga bilder!!!
Däremot verkar den lite skakig.
Jag skulle kolla länkar, blev först lite förvånad att det krävdes login för det. Nåja tänkte jag och noterade att det till synes saknades en login ruta. Jag hittade sen ikonen för den, gick in där en snabbis och tryckte sen på webläsarens tillbakaknapp. Då dök det upp en usermeny (utan nägra val, bara texten usermenu) Lite längre ner (under senaste projekt) så hamnade en orange Main menu på frontpagesidan med massa menyval. Typ wrapper, testsida, Jörgens sida eller vad det nu stod mm mm. Det blev likadant vid två tillfällen men nu lyckas jag inte återupprepa det för att tala om mer precist vad jag såg...
Firefox 1.5

Mvh
Jerka

hum okej detta är inget jag själv sett, login för o läsa nyheter eller vad tänkte du på? ska undersöka sidan i firefox se om det dyker upp

Edit..
Såg nu att Länk knappen var fellänkad ska vara fixat nu, dock under konstrukton för tillfället =)
Last edited by quackpack on Tue Dec 13, 2005 6:35 pm, edited 1 time in total.

vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by vendelberg » Tue Dec 13, 2005 8:20 pm

Hej! Grattis! Du fick ihop en sida till slut  ;) Snygg som vanligt. Tur att du hittat ett galleri som fungerar. //Mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

quackpack
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by quackpack » Tue Dec 13, 2005 10:03 pm

vendelberg wrote: Hej! Grattis! Du fick ihop en sida till slut  ;) Snygg som vanligt. Tur att du hittat ett galleri som fungerar. //Mia
Jodå efter massaa knepande o knåpande så, bra att lite saker strular då lär man sig det bättre :) har en 2-3 sidor till på gång så det rullar på fint nu.. och galleriet funkar klockrent :)

Locked

Return to “Webbplatser J! 1.0”