JoomLeague

Diskusjon og informasjon om oversettelser

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
Del Piero
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 42
Joined: Sun Dec 03, 2006 11:23 am

JoomLeague

Post by Del Piero » Wed Feb 28, 2007 11:16 am

Hei!
Er det noen her som enten har oversatt, vil oversette, eller sett en oversettelse for dette komponentet?
Du kan gå inn på hjemmesiden deres her: http://www.joomleague.de
Håper noen kan hjelpe meg!

kjoepsta
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 39
Joined: Thu Mar 16, 2006 10:30 am
Contact:

Re: JoomLeague

Post by kjoepsta » Wed Mar 28, 2007 10:05 am

Jeg holder på å oversette denne til norsk. Den er ikke helt ferdig ennå, men jeg skal legge den tilgjengelig når den er klar. Det meste av det som vises på nettsiden (frontend) er klart, men det gjenstår noe i administratatordelen (back end). Ikke alt er like bra oversatt ennå, da originalen på engelsk er en dårlig oversettelse fra tysk.

gnilsen
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Mon Oct 03, 2011 3:16 pm
Contact:

Re: JoomLeague 1.5.3

Post by gnilsen » Tue Oct 04, 2011 11:43 am

kjoepsta wrote:Jeg holder på å oversette denne til norsk. Den er ikke helt ferdig ennå, men jeg skal legge den tilgjengelig når den er klar. Det meste av det som vises på nettsiden (frontend) er klart, men det gjenstår noe i administratatordelen (back end). Ikke alt er like bra oversatt ennå, da originalen på engelsk er en dårlig oversettelse fra tysk.

Skulle gjenne hatt den norsk språkfilen, samt hvodan installere denne.

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: JoomLeague

Post by rued » Tue Oct 04, 2011 12:09 pm

Tråden er fra 2007 gnilsen, den fila som var da er neppe brukbar i dag.

Bare for deg å brette opp armene og starte på oversettelsen, om du behøver den og ikke finner den annet sted (ved søk i google f.eks.). ;)
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

gnilsen
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Mon Oct 03, 2011 3:16 pm
Contact:

Re: JoomLeague 1.5.3

Post by gnilsen » Tue Oct 04, 2011 3:42 pm

gnilsen wrote:
kjoepsta wrote:Jeg holder på å oversette denne til norsk. Den er ikke helt ferdig ennå, men jeg skal legge den tilgjengelig når den er klar. Det meste av det som vises på nettsiden (frontend) er klart, men det gjenstår noe i administratatordelen (back end). Ikke alt er like bra oversatt ennå, da originalen på engelsk er en dårlig oversettelse fra tysk.

Skulle gjenne hatt den norsk språkfilen, samt hvodan installere denne.

Har oversatt språkfila, men finner ikke ut av hvordan jeg skal få den innstalert i joomleague 1.5.3

og joomla 1.5.23

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: JoomLeague

Post by rued » Tue Oct 04, 2011 4:00 pm

Kunne du legge ut fila her for andre som søker etter den da?
Bare å bruke vedleggfunksjonen.
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

gnilsen
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Mon Oct 03, 2011 3:16 pm
Contact:

Re: JoomLeague 1.5.3

Post by gnilsen » Tue Oct 04, 2011 4:22 pm

gnilsen wrote:
gnilsen wrote:
kjoepsta wrote:Jeg holder på å oversette denne til norsk. Den er ikke helt ferdig ennå, men jeg skal legge den tilgjengelig når den er klar. Det meste av det som vises på nettsiden (frontend) er klart, men det gjenstår noe i administratatordelen (back end). Ikke alt er like bra oversatt ennå, da originalen på engelsk er en dårlig oversettelse fra tysk.

Skulle gjenne hatt den norsk språkfilen, samt hvodan installere denne.

Har oversatt språkfila, men finner ikke ut av hvordan jeg skal få den innstalert i joomleague 1.5.3

og joomla 1.5.23
Vil legge den ut etterhvert, men vil først finne ut om den virker, om det er noen justeringer som må gjøres.


Locked

Return to “Oversettelser”