Problem med mld "Nå kan du logge inn" er registrert

Diskusjon og informasjon om oversettelser

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
User avatar
ChrisAlmeland
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Thu Feb 05, 2009 2:46 am

Problem med mld "Nå kan du logge inn" er registrert

Post by ChrisAlmeland » Mon Jun 29, 2009 1:12 pm

Jeg bruker Joomla 1.5.9 og Virtuemart 1.1

Når en ny kunde registrer seg (virtuemart registrering med adresse osv) for å kjøpe et produkt så blir kunden automatisk logget inn og send inn i handlekurven. Men øverst opp står mld "Du er nå registrert" og under står det "Nå kan du logge inn". Men kunden er jo allerede logget inn for han blir auto innlogget etter registrering. Det er forvirrende for kunder, derfor ønsker jeg å forandre mld "Nå kan du logge inn" til "Du er nå innlogget".

Den setningen "Nå kan du logge inn" ligger sikkert i en av ovesettelses filene. Men problemet mitt er at jeg finner ikke den noen sted? Nå ha jeg lett opp og ned i to dager.

Kan noen hjelpe meg med lokaliseringen av den linjen?? Eller er d noe annet som jeg kan gjøre enn å endre oversettelsen?

På forhånd takk for all hjelp! =)

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Problem med mld "Nå kan du logge inn" er registrert

Post by sone12 » Sun Jul 05, 2009 9:53 pm

Jeg bruker Joomla 1.5.9 og Virtuemart 1.1
Oppgrader til J! 1.5.12 og VM 1.1.3. (språkfiler inkl.) Viktig med tanke på nettstedets sikkerhet.

Deretter kan man begynne å lete i språkfilene.
Kristian P. Granrud

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Problem med mld "Nå kan du logge inn" er registrert

Post by rued » Sun Jul 05, 2009 11:32 pm

Denne teksten har jeg også reagert på, og har endret den i SVN for en del måneder siden. Men endringen var ikke så stor at jeg så det verdt å lage en ny pakke for det, og ny versjon av VirtueMart lar vente på seg.

Endringen i filen ./common/norwegian.php kan ses her: http://joomlacode.org/gf/project/norweg ... 506&r2=558
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497


Locked

Return to “Oversettelser”