Vilka webbhotell stöder joomla?

Diskutera allmänna frågor rörande Joomla! 1.0
Locked
premier69
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 37
Joined: Mon May 29, 2006 11:34 am
Location: Oskarshamn / vid slutet på google earth
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by premier69 » Sun Feb 25, 2007 12:52 pm

bojestig wrote: Hej, jag fortsätter i den här tråden och hoppas att det är ok.

Jag har kört Joomla ett tag och är mycket nöjd. För närvarande använder jag Loopia min vill nu byta (p.g.a. pris/prestanda). Jag har undersökt olika webbhotell och tycker att Crystone (http://www.crystone.se) verkar prisvärt.

Nu till mina frågor:

1) Någon som har några erfarenheter av Crystone?
2) Enligt uppgift så kör de med safemode = off och det är väl positivt ur Joomla synpunkt?
3) Jag skulle också vilja använda Gallery, men Crystone erbjuder endast en databas, fungerar detta ändå?

//Johan
mitt senaste projekt http://www.djurhem.se ligger på crystone och fungerar utmärkt, jag var förvirrar i början men somsagt fungerar perfekt<2

User avatar
Zello
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3869
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:23 am
Location: Västerås - Sweden

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by Zello » Tue Feb 27, 2007 11:00 am

Detta är kanske inte svar på frågan "Vilka webbhotell stöder joomla?" men det är en varning som är på sin plats.

Jag rekommenderar inte servage.net för att köra joomla. Detta trots att de har detta som val i sin lista på förinstallerade system. Jag har hittat felaktigheter i den config.php fil som skapas vid installation och påpekat detta för supporten. Detta har endast resulterat i att det nu inte går att logga in med de uppgifter som genereras vid installationen. Detta är kanske problem som går att jobba sig runt för den händige. Men för oss som inte tycker att sådant är kul så finns den så många bra hotell som fullt ut stödjer "oss" i vårt Joomlande.

/ Olle
Olle Zettergren
Freelance Senior Joomla developer
Moderator Swedish forum

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Tue Feb 27, 2007 11:26 am

Vilka hotell är att rekommendera för företag som ska köra joomla?

* Bra utrymme (500mb eller mera)
* 2-5 mysql-databaser
* bra support (nåbar även på helger och  kvällar)
* Man har alltid ägarderättigheterna till filerna på sitta konto.

User avatar
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1662
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:56 pm
Location: Vendel/Örbyhus
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by vendelberg » Tue Feb 27, 2007 11:31 am

Hej
De jag varmt kan rekommendera är swedenet.se och manufrog.se
Bägge har utmärkt support ( oftast vändande post, inga 24 timmars...) och bra priser. Enkelt att köpa mer om man vill ha.

Framförallt gillar jag Cpanel med Fantastico. Det underlättar ju så mycket.
//Mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Tue Feb 27, 2007 12:09 pm

vendelberg wrote: Hej
De jag varmt kan rekommendera är swedenet.se och manufrog.se
Bägge har utmärkt support ( oftast vändande post, inga 24 timmars...) och bra priser. Enkelt att köpa mer om man vill ha.

Framförallt gillar jag Cpanel med Fantastico. Det underlättar ju så mycket.
//Mia
Fantastico ser jag som ett allergiutslag.
Oftast så är förinstallerade script av ondo då de framför allt inte är den senaste versionen med alla uppdateringar.

User avatar
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1662
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:56 pm
Location: Vendel/Örbyhus
Contact:

SV: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by vendelberg » Tue Feb 27, 2007 12:24 pm

Oftast så är förinstallerade script av ondo då de framför allt inte är den senaste versionen med alla uppdateringar.
Nog tycker jag att de hänger bra med i uppdateringarna  :), speciellt om man inte är en van användare så är Fantastico utmärkt.
Är man en som jag som måste testa 50 elva gånger så funkar Fantastico kalas.

Jag brukar "grunda" med Fantastico för att sedan manuellt ev. uppdatera eller ändra i databaserna. Allt är ju då förinstallerat vilket sparar en otrolig tid.

Men som alltid smaken är ju delad  ;) //Mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: SV: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Tue Feb 27, 2007 12:35 pm

vendelberg wrote:
Oftast så är förinstallerade script av ondo då de framför allt inte är den senaste versionen med alla uppdateringar.
Nog tycker jag att de hänger bra med i uppdateringarna  :), speciellt om man inte är en van användare så är Fantastico utmärkt.
Är man en som jag som måste testa 50 elva gånger så funkar Fantastico kalas.

Jag brukar "grunda" med Fantastico för att sedan manuellt ev. uppdatera eller ändra i databaserna. Allt är ju då förinstallerat vilket sparar en otrolig tid.

Men som alltid smaken är ju delad  ;) //Mia
Alla gör vi olika och tur är väl det. anledningen till min ställning i frågan är att jag försökte installera via just Fantastico 2ggr innan jag laddade ner joomla och det fungerade albsolut inte. fick bara en massa konstiga felmeddelanden om uteblivna config-filer osv. 

User avatar
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1662
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:56 pm
Location: Vendel/Örbyhus
Contact:

SV: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by vendelberg » Tue Feb 27, 2007 12:39 pm

Du måste haft en himla otur. Jag gör nya installationer flera gånger om dan eftersom jag testkör en hel del. Jag har hittills aldrig fått ett enda fellmeddelande  :( //Mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: SV: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Tue Feb 27, 2007 12:44 pm

vendelberg wrote: Du måste haft en himla otur. Jag gör nya installationer flera gånger om dan eftersom jag testkör en hel del. Jag har hittills aldrig fått ett enda fellmeddelande  :( //Mia
kanske det, men därav installerar jag alltid allt själv numera. för att ha kontroll på allt som sker.

Senaste av sådana script-paket jag råkade på var installatron... 
Last edited by micke_nkpg on Tue Feb 27, 2007 1:45 pm, edited 1 time in total.

User avatar
peranders
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 120
Joined: Thu Oct 12, 2006 8:16 am
Location: Göteborg, Sweden
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by peranders » Tue Feb 27, 2007 1:39 pm

Fantastico är jättebra om man vill komma igång snabbt och är man redan haj på det hela, jag då kör man förstås den råa metoden som inte är så farligt krånglig heller.
/Per-Anders
Joomla 3.9.24

User avatar
LorenzoG
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2983
Joined: Fri Aug 19, 2005 8:46 am
Location: Stockholm, Sweden

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by LorenzoG » Tue Feb 27, 2007 1:45 pm

Personligen, rent svårighetsgradsmässigt, tycker jag att det är någon större skillnad att installera den från scratch eller från Fanstatico. Möjligtvis får man lite mer kontroll när man installerar den själv från scratch.

Så här skriver Drupal om Fantastico (Observera att jag inte har hört att Joomla! har motsvarande problem med Fantastico)
http://drupal.org/forum/fantastico-de-luxe
Last edited by LorenzoG on Tue Feb 27, 2007 1:49 pm, edited 1 time in total.

MrMercutio
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 29
Joined: Sun Feb 19, 2006 5:24 pm
Location: Stockholm, Sweden
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by MrMercutio » Tue Feb 27, 2007 2:00 pm

Jag är rätt nöjd med Wopsa faktiskt. Paketet Pro kostar 225 kronor i kvartalet, och med det får man:

Code: Select all


Subdomäner 	                          
obegränsat

Extra domäner
10

Extra domäner (med egen mapp)
10

MySQL-databaser                          
obegränsat

Överföring (per månad) 	     
25000 MB

E-postkonton
obegränsat

Eftersändning av e-post
obegränsat

Autosvarare
obegränsat

E-postfilter
obegränsat

Mailinglistor
obegränsat

FTP-konton
obegränsat

De kör med safe_mode off, så det är inga problem med att köra Joomla. De har fantastico, förstås, och cPanel och allt det där. Servrarna ligger i USA men jag har haft konton hos Wopsa i ett par års tid och har aldrig upplevt att avståndet skulle vara något problem. Supporten är också okay - inte fantastisk eftersom det kan ta ett par timmar innan de svarar, men de svarar alltid, och de försöker hjälpa till när det blir fel.

User avatar
Zello
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3869
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:23 am
Location: Västerås - Sweden

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by Zello » Wed Feb 28, 2007 8:09 am

Nu känns det som Mia's (vendelberg) enträgna "reklamkanpanj" har gett resultat  :D
Jag har nu flyttat till Swednet, sitter bara och väntar på att DNS-ompekningen ska slå igenom. Efter ett intensivt dygn kan jag bara säga att allt känns kanonbar och lättarbetat. Kort och gott: Högt betyg och klart prisvärt.

Tack Mia!


/Olle
Last edited by Zello on Wed Feb 28, 2007 9:00 am, edited 1 time in total.
Olle Zettergren
Freelance Senior Joomla developer
Moderator Swedish forum

User avatar
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1662
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:56 pm
Location: Vendel/Örbyhus
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by vendelberg » Wed Feb 28, 2007 8:15 am

Haha
Reklmamkampanj vet jag väl inte om jag ska kalla det  ;)
Jag vill bara att det ska fungera, sen kan alla hotell lova guld o gröna skogar. Jag har annat att göra än att kontakta support hela dagarna för att de har bristfällig information och allmänt strul.

En sån enkel sak som att installera en editor kan vara nog så jobbigt om inte hotellet har samma inställningar som "grunderna" för att en komponent ska fungera.

Lycka till och hoppas du blir nöjd. För det är jag  ;D

För övrigt i diskussionen om Fantastico så är det ju upp till var o en hur man vill använda den. Jag behärskar att installera Joomla ändå (på min tid hehe fanns det inget annat än manuella installationer för joomla/mambo) vilket kan vara bra att kunna när man hamnar på hotell där det inte finns automatisk installation.

//Mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

Liz
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 13
Joined: Wed Jan 24, 2007 7:49 am
Location: Sweden

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by Liz » Thu Mar 01, 2007 4:13 pm

Hej! Är det någon som har någon erfarenhet om Joomla på Proinet?
Jag har ett konto hos dem, och det funkar väl rätt bra. Men jag vet inte om de är mest prisvärda eftersedan jag förlänger till våren, då de gjort om priserna eftersedan jag blev kund där...

Hur som helst, de säger att de stödjer Joomla, och man kan installera det via deras kontrollpanel. Är det någon som vet hur bra Joomla funkar på Proinet? Och är det någon som vet om man kan ha flera Joomlasajter på samma konto hos dem? Håller nämligen på att bygga två Joomlasajter som jag tänker lägga upp inom en snar framtid, och det skulle väl vara rätt smart att ha dem på samma konto?

Vill veta om jag ska stanna kvar hos Proinet eller om jag ska se mig om efter ett nytt webbhotell.  ;)

sozza
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 9
Joined: Thu Feb 08, 2007 11:30 am

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by sozza » Fri Mar 02, 2007 2:29 pm

Oderland www.oderland.se stödjer Joomla  + de flexibla
+ att de själva kör Joomla på deras site :)

B-one skulle jag inte rekomendera alls  allt som har samma pris concept som Mac Donalds skyr ja.

"låg prislapp = dålig kvalite  högre prislapp = högre kvalite" 

B- One "säjer de har obegränsad traffik " men de har de inte  titta i de finstilta
Jobb skall med pengar belönas.. annars svälter man..

lammet
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 136
Joined: Thu Apr 20, 2006 8:05 pm
Location: Trollhättan / Sweden

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by lammet » Sun Mar 11, 2007 11:06 am

Liz wrote: Hej! Är det någon som har någon erfarenhet om Joomla på Proinet?
Jag har ett konto hos dem, och det funkar väl rätt bra. Men jag vet inte om de är mest prisvärda eftersedan jag förlänger till våren, då de gjort om priserna eftersedan jag blev kund där...

Hur som helst, de säger att de stödjer Joomla, och man kan installera det via deras kontrollpanel. Är det någon som vet hur bra Joomla funkar på Proinet? Och är det någon som vet om man kan ha flera Joomlasajter på samma konto hos dem? Håller nämligen på att bygga två Joomlasajter som jag tänker lägga upp inom en snar framtid, och det skulle väl vara rätt smart att ha dem på samma konto?

Vill veta om jag ska stanna kvar hos Proinet eller om jag ska se mig om efter ett nytt webbhotell.  ;)
Jag har kört Proinets ÅF paket under ett år. Förra året var det en hel del strul med det mesta. Men de senaste halvåret har varit kanonbra. Vid problem så har man fått hjälp direkt.

Har även ett flertal Joomla siter uppe som jag installerat både via Fantastico och "den hårda vägen". Föredrar att köra via Fantastico då även om de senaste uppdateringarna tar en stund att få in i Fantastico så fungerar uppgraderingarna finfint. Även att uppgradera manuellt fungerar super.

Fördelen med ÅF paketet är att man snabbt och smidigt kan lägga till nya "kunder". Att sedan köpa ett medlemsskap på Rockettheme eller/och Joomlart kryddar sidorna något enormt.

Jag är supernöjd med Proinet.

M.v.h. Lammet

User avatar
pmg
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 426
Joined: Wed Aug 09, 2006 2:35 pm
Location: Sveg - Sweden
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by pmg » Mon Mar 12, 2007 12:11 pm

Jag rekommenderar varmt Loopia som dessutom har mycket bra support om problem skulle uppstå.

sagoland
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Sat Feb 24, 2007 6:51 pm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by sagoland » Sun Mar 18, 2007 5:15 pm

SajtX.com kör jag med för lite allt möjligt.

De håller på att starta upp på nytt, så det finns ingen info på deras sida, det har dock funkat utmärkt i ett och ett halvt år nu.
  • 17 kr/mån
  • 1000 gb utrymme
  • 15 gb trafik
  • Safemode=OFF
  • 4 SQL-databaser
  • 15 FTP-konton
Har inte alla spec, men det fungerar och är stort nog. Jag använder för tillfället 600mb av 1000gb, men då är det nog dags för en rensning av bilder osv, fotar lite smått, så det blir en del.

På tal om servrar i USA. Det där kan man kolla med kommandot tracert i kommandotolken.
Man öppnar helt enkelt kommandotolken och skriver till exempel tracert http://www.tullstedt.se

Sedan kan man jämföra det med typ tracert http://www.abcyachtcharters.com.

Man märker snabbt att det blir en extraväg dit bort.
Last edited by sagoland on Sun Mar 18, 2007 8:39 pm, edited 1 time in total.

User avatar
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1662
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:56 pm
Location: Vendel/Örbyhus
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by vendelberg » Sun Mar 18, 2007 7:20 pm

Hej
tack för tipset om kommandotolken. Jag gillar statistik så det här var lite kul.
Det skumma är att den då som ligger längst bort, laddades snabbare i min dator än den andra. ADSL 0,5  :(
//mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

sagoland
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Sat Feb 24, 2007 6:51 pm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by sagoland » Mon Mar 19, 2007 7:05 am

Varsågod! Att min sida laddas långsammare beror bara på att den är ytterst dåligt optimerad, mest av ett experiment. Ska ordna det i och med nästa version.

nearlybrainlessamie
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 12
Joined: Fri Mar 16, 2007 10:52 pm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by nearlybrainlessamie » Mon Mar 19, 2007 11:41 am

Är det någon som har testat web10? (http://www.web10.se).

Måste det finnas ASP/.Net, Access osv för att joomla ska funka?

???

User avatar
morfargekko
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 287
Joined: Sun Aug 21, 2005 12:06 pm
Location: Skyttorp, Sweden
Contact:

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by morfargekko » Mon Mar 19, 2007 11:46 am

Jag svarar bara på din andra fråga.

Joomla är baserad på PHP som scriptspråk och använder sig av MySQL som databas, så där har du vad som krävs.  ;)
http://www.swedenet.net och http://www.swedenet.biz . - Man lär sig av sina misstag, Men det är billigare att lära sig av andras -

sagoland
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Sat Feb 24, 2007 6:51 pm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by sagoland » Mon Mar 19, 2007 11:51 am

Ja och nej =D

Du behöver PHP och MySQL, dvs "Unix-paketet".

Har inte testat Web10, men jag kan se att de kör med Safemode = ON.
Det gör att vissa avancerade komponenter inte kan köras i din Joomla!-installation.

Om du är helt säker på vad du vill använda hotellet till och räknar med att vara sparsam när det gäller komponenter funkar det, men å andra sidan, det är inte ofta man är helt säker på sådant.

Edit: Nån hann visst före...
Last edited by sagoland on Mon Mar 19, 2007 11:54 am, edited 1 time in total.

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Mon Apr 23, 2007 9:45 am

jocke4u wrote: Ok,

Har idag Aleborg.se och de har en mycket bra tjänst/support, bortsett från en liten detalj. Apache körs med suexec vilket göra att min filer kan ägas av mig som användare. Sen kör dom PHP som modul vilket gör att PHP exekveras som användaren 'apache', då kan alltså inte PHP filer som exekveras skriva till filer som ägs av mig t.ex. Joomla's konfigurationsfiler eller installera ytterligare komponenter/moduler/mambots...etc.
Jag fick dom att ändra detta och nu fungerar det bra. Det var supporten som fixade en inställning efter begäran.

rikardcidh

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by rikardcidh » Sun Apr 29, 2007 6:21 pm

Är det någon som testat AN hosting?

Verkar ha väldigt bra paket med Fantastico till väldigt bra priser. Tydligen kör Google dom som host.


Jag kör idag Cirtexhosting, vilket har fungerat relativt bra. Snabb support. Men tyvärr känns dom inte så lyhörda när man begär hjälp/support på vissa saker. T.ex. har jag haft mycket trassel med ägandeskapet av mappar och filer i joomla på mina sajter. Innan jag fick dom att förstå att CHOWN var ett stort problem för mig hann det gå veckor...

Därför letar jag nu ny host med cpanel och Fantastico.
Har funnit mycket bra tips i denna tråd! Det tackar jag för. Får köra dom lite mot varandra och se vad jag får fram ;P

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Sun Apr 29, 2007 9:29 pm

bra hosting utanför sverige är http://www.1und1.de/

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Fri May 18, 2007 3:55 pm

vendelberg wrote: Hej!
Inte var det billigt iallafall. 1350 kr för det första året för 300 MB och 3 G trafik/månad
http://www.manufrog.com tar 100 kr/ år för 350 MB och 10 G trafik/månad.

Bägge hotellen har Fantastico i  cPanelen. Det är ju bra om man vill börja så.
Det som är viktigt är att man har bra support. Ännu bättre om de KAN joomla.//Mia
Hur är supporten på manufrog? lever dom upp till det som står på sidan? alltid svar på mail inom 24h.

User avatar
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1662
Joined: Sat Aug 20, 2005 6:56 pm
Location: Vendel/Örbyhus
Contact:

SV: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by vendelberg » Fri May 18, 2007 5:25 pm

Hur är supporten på manufrog? lever dom upp till det som står på sidan? alltid svar på mail inom 24h.
Jag har alltid fått omgående svar, har aldirg behövt vänta mer än max en timme, normal arbetstid.
De har ju även sms om man vill. Jag har dock alltid klarat mig med normal support. Mest i början av Joomla tiden  :-\
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

micke_nkpg
I've been banned!
Posts: 661
Joined: Tue Sep 26, 2006 9:50 am
Location: Norrköping / Stockholm

Re: SV: Vilka webbhotell stöder joomla?

Post by micke_nkpg » Fri May 18, 2007 6:29 pm

vendelberg wrote:
Hur är supporten på manufrog? lever dom upp till det som står på sidan? alltid svar på mail inom 24h.
Jag har alltid fått omgående svar, har aldirg behövt vänta mer än max en timme, normal arbetstid.
De har ju även sms om man vill. Jag har dock alltid klarat mig med normal support. Mest i början av Joomla tiden  :-\
Ok. var ju bra.

Men skriver man alltid så bör det ju även vara på helger och även julafton. Annars ska man inte skriva alltid.


Locked

Return to “Allmänna frågor”