Joomlavänliga hotell!

Forum för att diskutera off topic och frågor som inte hör hemma i de andra forumen.

Moderators: chrille, Zello

Forum rules
Forumregler
Locked
vendelberg
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Joomlavänliga hotell!

Post by vendelberg » Tue May 22, 2007 9:36 am

Hej alla!

Gång på gång får vi frågor här i forumet varför det inte går att installera som förväntat.

Jag har bara funderingar till er som skaffat "fel" hotell, alltså hotell där joomla inte fungerar p.g.a olika anledningar.

Varför envisas man att hålla på med patcher och support hela tiden istället för att välja ett hotell där man vet att joomla fungerar.
Vi har ju sammanställt en lång lista med bra och vettiga hotell.

Även om man nu köpt en plats på ett "icke-joomla-vänligt" hotell varför inte skippa den och byta? Är det pengarna som styr?
Jag skulle iallafall inte orka med allt strul för de små pengarna som ett bra hotell kostar.

Om man har ett hotell där joomla fungerar så kommer ni att upptäcka rätt snart vilken potensial Joomla har, istället för att bli frustrerade över att saker o ting inte fungerar!

Mina tankar en regning eftermiddag  :-\ //Mia
Man lär så länge man har elever
* Glöm inte att markera ditt första inlägg i tråden som LÖST (den gröna bocken) när du anser att du fått tillräcklig hjälp! *

www.joomlaakuten.se

LorenzoG
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso

Re: Joomlavänliga hotell!

Post by LorenzoG » Tue May 22, 2007 10:06 am

Jag har tänkt likadant.

Ibland känns det att man är småsnål på ett dumt sätt. Att man kanske har betalt ett relativt litet belopp för ett abonnemang och vill inte förlora dessa pengar eller t.om. ett gratisabonnemang (jag har varit med om det också).. då är man i princip beredd att lägga ner hur mycket jobb som helst för att försöka hitta lösningar och även indirekt engagera communityn för att tillslut kanske bli så frusterad att saker och ting inte fungerar så bra att man lämnar Joomla! Det känns som en del inte tänker på att värdera sin egen tid.
Last edited by LorenzoG on Tue May 22, 2007 10:09 am, edited 1 time in total.

novata
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by novata » Tue May 22, 2007 4:19 pm

jag håller med er! :) 

micke_nkpg
I've been banned!

Post by micke_nkpg » Tue May 22, 2007 10:52 pm

Kan bara hålla med. Men jag kanske är ganska unik.. Jag "kräver" mycket bra support även av billiga alternativ.
Har nu skaffat ett konto på ett "vänligt" hotell en ligt detta forum, så får vi se hur det går.

Locked

Return to “Diverse (off topic)”