Köpa template/component - säkert?

Forum för att diskutera off topic och frågor som inte hör hemma i de andra forumen.

Moderators: chrille, Zello

Forum rules
Forumregler
Locked
Florre
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Köpa template/component - säkert?

Post by Florre » Mon Sep 24, 2007 10:08 pm

Hej igen!

Ni som har köpt mallar och komponenter, hur har det fungerat?
Hur har ni betalt?
Har någon blivit lurad?
Eller har ni haft några andra problem?

Jag skulle gärna lägga en slant på en template eller component, men har inte riktigt vågat..  :-[ :-\

/Florre

Mackelito
Joomla! Hero
Joomla! Hero

Re: Köpa template/component - säkert?

Post by Mackelito » Tue Sep 25, 2007 8:15 am

Har köpt från de större.. rockettheme och Joomlart... funkar kanon.. inget att klaga på :)
- Det bästa sättet att lära sig på är att göra det själv!
- Markus Thiel
http://www.homeofsweden.se
http://www.mittyrke.se

svenl
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by svenl » Tue Sep 25, 2007 8:31 am

Hejsan,

Tecknade ett "5-årsavtal" med JoomlArt för en tid sedan och betalade med kort via PayPal.
Inga problem vid orderskrivningen och fakturan från kortföretaget såg rätt ut, och ännu inga andra märkliga debiteringar. Att handla av något företag som varit med en längre tid i branchen är inga problem. Att köpa av en privatsnickrare är heller inga problem, men då gäller det att välja ett betalsätt som gör att inte kortnummer etc. kan komma på avvägar.

Tillägas kan att jag regelbundet använder kort vid internetköp och det brukar gå bra. För några år sedan fick jag en märklig "månadsdebitering" på mina fakturor, vägrade att betala den summan och reklamerade till min kortutgivare som tog bort och stoppade "utan bråk", de kan knappast ha haft något som veriferade de debiteringarna.

mvh
8)
-
Sanningen finns där ute, har du sökt efter ditt svar?
var svaret bra och löste ditt problem? Glöm då inte att ändra ditt första inlägg till löst (Solved)

sailor73
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by sailor73 » Tue Sep 25, 2007 9:05 pm

Har också goda erfarenheter av Joomlart, men har även köpt WYSIWYG Pro, iJoomla Magazine, phpbb brygga från Elearningforce samt några till, har betalat med kort (använder elektroniskt e-kort, eller vad nu banken kallar det för) eller PayPal. Har även beställt andra prylar och program mm. och betalat med kort och har alltid fungerat. Var dock lite nervös när jag beställde en videokamera för 7000:- men då sparade jag 5000:- på att köpa den via nätet från en tysk butik, det var lite svettigt innan paketet kom!
Navigare necesse est

Locked

Return to “Diverse (off topic)”