Zajawkarz Home Site

Paczta i Podziwiajta
Locked
User avatar
Zajawkarz
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 40
Joined: Sat Sep 17, 2005 3:15 pm
Location: Rzeszów POLAND
Contact:

Zajawkarz Home Site

Post by Zajawkarz » Sat Jan 21, 2006 8:11 pm

Zajawkarz Home Site

Strona o mnie + dodatkowe rzeczy takie jak potężne FAQ Codecs PL - naprawianie, ostrzeżenia przed instalacją innych pakietów np. z kodekami, które nie zapewniają odtwarzanie każdego filmu a przy tym, nawet po odinstalowaniu i zainstalowaniu sprawdzonych już może nic nie dać. Dział plikownia: sporo informacji o konverterach filmowych i muzycznych, narzędziach i playerach + forum. Trochę muzyki: własnej i brata (hip-hop / Blues), humor - krótkie komiksy z Garfildem. Ciekawe ogłoszenia twórcze: np. tworzenie najlepszego portalu zajawkowego - komiksy, filmy, gry etc ... - wszystko co fajne, wszystko co piękne.

Strona wciąż jeszcze w trakcie powstawania, jako iż studiuję, czasem pracuję i nie zawsze mam siłę na poznawanie kodu joomli, html, css  :'(  :P  :)

Błędy:
nio napewno czegoś nie chce ładować editorów pod IE jak i Firefoxa na stronie, ale w administratorze już tak, ale też nie zawsze, na stronie czasem mu się zdaży w Firefoxie, ale tylko w połowie długości (śmiszne), pod Firefoxie tutuł strony jest nie pełny a w IE działa, więcej grzechów nie pamietam

Joomla 1.07

livio
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 115
Joined: Sat Jan 21, 2006 3:06 pm
Location: Szczytno, Poland
Contact:

Re: Zajawkarz Home Site

Post by livio » Sun Jan 22, 2006 12:18 pm

Szablon "Simplicity" - prosty aż za bardzo.
Wybacz, jeśłi Cię urażę, ale brzydka  :(
Nie chcę być nie miły, ale w poziomie muszę przewijać... menu górne w kilku linijkach mam, nawet przy mojej aktualnej rozdzielczości ekranu - 1024x768...
W skali 1 do 10 dostałbyć 5.
Signature rules: Literal URLs only - http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=8&t=65

User avatar
enjoy777
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 554
Joined: Thu Aug 18, 2005 7:02 am