Phil Taylor supporterer kun Joomla

Til debat af tråde oprettet i Meddelelser, Sikkerhedsmeddelelser og FAQ.
Locked
hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by hgr » Fri Nov 25, 2005 9:12 am

Phil Taylors komponenter vil fremover kun supportere Joomla.

From 1st January 2006 our components will ONLY be tested on Joomla! Latest Version

Endnu en nedtur for Mambo.

bingster
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 165
Joined: Sat Aug 20, 2005 9:56 pm

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by bingster » Fri Nov 25, 2005 11:13 am

hejsa

Jeg gider ikke at gå in i joomla vs. mambo krigen ( for kedeligt ) men kan kommentere den kære phil. Jeg tror at al hans troværdighed mht. programmering ligger på et meget lille sted. Alle hans op og nedture påvirkede hans arbejde i sådan en grad at han lod en masse i stikken som havde betalt mm. Så et tab ?.....det tror jeg ikke :-[
flash master funk

Niklas
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2039
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:39 am
Location: Aarhus, Denmark
Contact:

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by Niklas » Fri Nov 25, 2005 11:15 am

bingster wrote: hejsa

Jeg gider ikke at gå in i joomla vs. mambo krigen ( for kedeligt ) men kan kommentere den kære phil. Jeg tror at al hans troværdighed mht. programmering ligger på et meget lille sted. Alle hans op og nedture påvirkede hans arbejde i sådan en grad at han lod en masse i stikken som havde betalt mm. Så et tab ?.....det tror jeg ikke :-[
Tjaa de ting jeg har fået er RIGTIG god kvalitet!
Med venlig hilsen
Niklas Stephenson
www.ungt.dk - Open Source webløsninger, webudvikling og Joomla CMS

marlar
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2747
Joined: Thu Aug 18, 2005 12:21 pm

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by marlar » Fri Nov 25, 2005 11:26 am

Jeg tror at al hans troværdighed mht. programmering ligger på et meget lille sted. Alle hans op og nedture påvirkede hans arbejde i sådan en grad at han lod en masse i stikken som havde betalt mm.?
Nu kender jeg absolut intet til sagen og udtaler mig kun ud fra selve det du skriver: Hvordan skal et menneskes (personlige?) problemer kunne påvirke dets troværdighed? Jeg mener, er man i en meget belastende situation vil det for langt de flestes vedkommende påvirke deres evne til at overkomme andre ting samtidig. Sådan er det bare. Men som sagt, der kan ligge mere bag jeg ikke kender til.
"The Mambot Creator" - MultiThumb, Mosif, Htmlfix, MosHide...
http://kreacom.dk/mambot

hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by hgr » Fri Nov 25, 2005 11:28 am

Jeg synnes han laver nogle SUPER komponenter.

bingster
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 165
Joined: Sat Aug 20, 2005 9:56 pm

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by bingster » Fri Nov 25, 2005 12:18 pm

Jeg tror også at alle de ting der skete, var før i kom hos mambo forrum. Der var en hulens masse problemer med ham og penge + support på hans produkter. Ingen siger han laver dårlige produkter....ingen siger at det er alle der har problemer med ham, men jeg siger at en masse har haft problemer med ham, og blev ladt i stikken af manden. Han lavede en hulens masse sceener med arthur fra mambo / joomla portal og så gik det ellers ned af bakke.

Marlar.....ja der var meget mere i sagen ;)

men hey...tillykke med ham ;D
flash master funk

hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by hgr » Fri Nov 25, 2005 12:22 pm

Jeg tror også at alle de ting der skete, var før i kom hos mambo forrum. Der var en hulens masse problemer med ham og penge + support på hans produkter. Ingen siger han laver dårlige produkter....ingen siger at det er alle der har problemer med ham, men jeg siger at en masse har haft problemer med ham, og blev ladt i stikken af manden. Han lavede en hulens masse sceener med arthur fra mambo / joomla portal og så gik det ellers ned af bakke.
En ting livet har lært mig, er at der altid er 2 måder at se tingene på. Desuden bliver vi jo alle sammen ældrer.

Han kan til tider være svær at få fat på, men han har jo også kun travlt ligesom os andre, og driver jo ikke et firma hvor der konstant sidder en der kan tage telefonen. Dertil er der nok for lidt salg i komponenter til at det kan betale sig.

User avatar
larsbrink
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1150
Joined: Thu Aug 18, 2005 7:43 am
Location: Denmark
Contact:

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by larsbrink » Fri Nov 25, 2005 12:31 pm

hgr wrote: Dertil er der nok for lidt salg i komponenter til at det kan betale sig.
Fra hans site:
Exactly 4461 people have purchased from this site this year!
Så med en pris på måske £20/stk så er han da ikke helt fattig af det  :)
Mvh, Lars Brink
www.colombia.dk - Colombia fanside!

hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Re: Phil Taylor supporterer kun Joomla

Post by hgr » Fri Nov 25, 2005 12:40 pm

larsbrink wrote:
hgr wrote: Dertil er der nok for lidt salg i komponenter til at det kan betale sig.
Fra hans site:
Exactly 4461 people have purchased from this site this year!
Så med en pris på måske £20/stk så er han da ikke helt fattig af det  :)
Nej, men derfra og til at hyre folk til at klare supporten er der altså et stykke vej. Arbejdskraft er den dyreste råvare du kan få.


Locked

Return to “Diskussion af Meddelelser + Sikkerhedsmeddelelser + FAQ”