Virtuemart 1.0 Stable er frigivet

Til debat af tråde oprettet i Meddelelser, Sikkerhedsmeddelelser og FAQ.
Locked
hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Virtuemart 1.0 Stable er frigivet

Post by hgr » Thu Nov 24, 2005 10:30 am

http://www.virtuemart.net, kan du hente nyeste version af virtuemart Stable.

Personligt mener jeg den er frigivet for hurtigt, der er stadig oceaner af raporterede bugs, som ikke er rettet, og der er stadig hardcodet tekst, der gør en at man ikke får rene oversættelser. Derfor har jeg ikke frigivet en dansk oversættelse.

Har lige fået bekræftet min anelser. De hardcodet tekster bliver ikke rettet i denne omgang. Men rettes først ved næste release. Det synnes jeg er synd og skam, hvis man skal have et seriøst Ehandels system duer det ikke at der sådan er tydelige smuttere i brugergrænsefladen.Det vækker ikke så meget tillid.
Last edited by hgr on Thu Nov 24, 2005 11:17 am, edited 1 time in total.

User avatar
mikl
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 148
Joined: Thu Aug 18, 2005 3:40 pm
Location: Herning, Denmark
Contact:

Re: Virtuemart 1.0 Stable er frigivet

Post by mikl » Thu Nov 24, 2005 11:31 am

hgr wrote:http://www.virtuemart.net, kan du hente nyeste version af virtuemart Stable.

Personligt mener jeg den er frigivet for hurtigt, der er stadig oceaner af raporterede bugs, som ikke er rettet, og der er stadig hardcodet tekst, der gør en at man ikke får rene oversættelser. Derfor har jeg ikke frigivet en dansk oversættelse.

Har lige fået bekræftet min anelser. De hardcodet tekster bliver ikke rettet i denne omgang. Men rettes først ved næste release. Det synnes jeg er synd og skam, hvis man skal have et seriøst Ehandels system duer det ikke at der sådan er tydelige smuttere i brugergrænsefladen.Det vækker ikke så meget tillid.
Under alle omstændigheder, så synes jeg at systemet virker ret overbevisende. Jeg går i øjeblikket og pusler med at sætte en webshop op til nogen venner, og jeg regner med at gøre det i VirtueMart, så jeg er i hvert fald glad for at der er kommet en "stable" version, selvom den nok stadig rummer en del fejl og mangler... Hellere det end at bruge osCommerce - sidst opdateret i 2002 eller deromkring :)

User avatar
sabumnim
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 171
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:35 am
Location: Helsingør - Danmark
Contact:

Re: Virtuemart 1.0 Stable er frigivet

Post by sabumnim » Thu Nov 24, 2005 9:31 pm

hejsa

Har desværre ikke en kæ.. forstand på det her med OsCommerce eller virtuemart men kunne godt tænke mig at lære lidt fra jer der har arbejdet med systemerne.

Er der mulighed for at implementere Virtuemart direkte i Joomla! og hvordan får man lavet det hele om til dkk priser og moms?

Er det muligt på en eller anden facon og kan disse ændringer foretages i backend?  ???

/Carsten AP
------------------
/Carsten AP
:: Why...because Open Source Matters!::

hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Re: Virtuemart 1.0 Stable er frigivet

Post by hgr » Fri Nov 25, 2005 8:23 am

sabumnim wrote: hejsa

Har desværre ikke en kæ.. forstand på det her med OsCommerce eller virtuemart men kunne godt tænke mig at lære lidt fra jer der har arbejdet med systemerne.

Er der mulighed for at implementere Virtuemart direkte i Joomla!
Ja, der er ikke muligheder for at lade være.
sabumnim wrote: og hvordan får man lavet det hele om til dkk priser og moms?
Man Opretter en valuta DKK, og angiver priserne i den valuta, derudover laver man en momsopsætning på 25 % og så er du kørende.
sabumnim wrote:
Er det muligt på en eller anden facon og kan disse ændringer foretages i backend?  ???

/Carsten AP
De kan ikke foretages andre steder.


Locked

Return to “Diskussion af Meddelelser + Sikkerhedsmeddelelser + FAQ”