Hjælp fra det spanske forum

Til debat af tråde oprettet i Meddelelser, Sikkerhedsmeddelelser og FAQ.
Locked
Joomlawebber
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Hjælp fra det spanske forum

Post by Joomlawebber » Tue Sep 13, 2005 1:18 am

Hejsa.
Jeg fik denne privatbesked fra en af brugerne på det spanske forum, og som også er medlem af den spanske sproggruppe:
Hola kristian:
Si alguien de la comunidad danesa necesita un fichero de idioma para sus componentes o modificar su template con gráficos en español o cualquier ayuda de la comunidad hispana de estos foros, puede contar con nosotros. Ejemplos hay muchos:

Un programador danés hace un componente en inglés y en danés. Si quiere un fichero de idioma español, no tiene más que pedirlo.

Un website danés tiene un template con un menú con imágenes. Instala mambelfish y quiere que esas imágenes tengan el texto en español.

No sé si me he explicado bien. A fin de cuentas, la comunidad española de estos foros no está sólo para tratar nuestros temas. Si cualquier usuario de joomla! necesita algo de nosotros, puede pedirlo.
Oversættelse:
Hej kristian,
Hvis der er nogen i det danske forum som mangler hjælp til spansk, såsom hjælpefiler på spansk til et udviklet modul eller komponent, eller skal bruge billeder til sin template med spansk på, så står det spanske forum til rådighed.

Der er mange eksempler:
En dansk programmør laver et komponent, og readme filer på dansk og engelsk, og ønsker han en på spansk også, skal han bare bede om at få en lavet.

En dansk side har en menu med baggrundsbilleder på dansk. Så installerer han mambelfish, og så kan han bede om at få lavet billeder med spansk tekst.

Jeg ved ikke om jeg har forklaret mig selv rigtigt. Anyway, det spanske forum er ikke KUN til for at hjælpe vores egne, så er der en Joomla bruger der behøver vores hjælp, skal han/hun bare sige til.

Jeg lovede at bringe denne meddelelse videre til forummet, og dette er hermed gjort.

Med venlig hilsen
Kristian
If there is a bird flue, what happened to the egg flue?

PBST
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Hjælp fra det spanske forum

Post by PBST » Tue Sep 13, 2005 6:21 am

Hej Kristian,

Tak for info. Det er jo utroligt så hjælpsomme folk er.

Det er som om, at community'et har fået en ny renesance efter at kortene er blevet kastet op i luften og udtryk for, at næsten alle VIL have det SKAL lykkes at få dem til at falder rigtigt på plads  :-* .
------------------------------------------------------------
Powered by Joomla - Supported by the Community
------------------------------------------------------------

ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master

Post by ot2sen » Tue Sep 13, 2005 6:54 am

Hej Kristian,

Herligt !
Vi vil selvfølgelig gerne tilbyde samme håndsrækning til de andre national fora, og kan næsten gætte mig til at du personligt har tilbudt det modsatte til det spanske forum, ikk ?  :)

Tendensen er god.
I dette nye fællesskab har vi allerede deltaget i integreringen af danske sprogfiler i 2 projekter, så dansk blev inkluderet før udgivelse. (UddeIM og School 1.3). I begge tilfælde havde udviklerne opfordret til hjælp til nationalisering.

Tilsvarende tendens er også gældende for andre etablerede komponenter som Simpleboard og Mos-Chat, hvor det danske team vil blive varslet før udgivelser, og få mulighed for at dansk sprog er med fra start. Dette vil ske for flere komponenter.

Kristian, du vores spanske korrespondent, må da gerne viderebringe at vi gerne hjælper dem ligeså, og er rigtigt glade for deres venlige tilbud. Vi kan bedst hjælpe med oversættelser via engelsk, men du kan sikkert klare den direkte spansk-danske hjælp.
Vi har jo også nogle lokale italienere, nordmænd, halvtyskere og en del der kan hjælpe med det svære jyske sprog  8)

"Power in Community" !!
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org

Joomlawebber
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by Joomlawebber » Tue Sep 13, 2005 8:07 am

ot2sen wrote: Hej Kristian,

Herligt !
Vi vil selvfølgelig gerne tilbyde samme håndsrækning til de andre national fora, og kan næsten gætte mig til at du personligt har tilbudt det modsatte til det spanske forum, ikk ?  :)

Tendensen er god.
I dette nye fællesskab har vi allerede deltaget i integreringen af danske sprogfiler i 2 projekter, så dansk blev inkluderet før udgivelse. (UddeIM og School 1.3). I begge tilfælde havde udviklerne opfordret til hjælp til nationalisering.

Tilsvarende tendens er også gældende for andre etablerede komponenter som Simpleboard og Mos-Chat, hvor det danske team vil blive varslet før udgivelser, og få mulighed for at dansk sprog er med fra start. Dette vil ske for flere komponenter.

Kristian, du vores spanske korrespondent, må da gerne viderebringe at vi gerne hjælper dem ligeså, og er rigtigt glade for deres venlige tilbud. Vi kan bedst hjælpe med oversættelser via engelsk, men du kan sikkert klare den direkte spansk-danske hjælp.
Vi har jo også nogle lokale italienere, nordmænd, halvtyskere og en del der kan hjælpe med det svære jyske sprog  8)

"Power in Community" !!
Hej Ot2sen,
Yes sir, jeg har selv tilbudt at være behjælpelig med at oversætte "spansk" udviklede komponenter og moduler til dansk, og giver også lige forummet besked om at vi herinde, også er klar med en håndsrækning når denne er ønsket ;)

Kristian Petersen
Det danske forum
Joomla.org

(Skal udtales med Samuel Rachlin accent)  ;D
If there is a bird flue, what happened to the egg flue?

Locked

Return to “Diskussion af Meddelelser + Sikkerhedsmeddelelser + FAQ”