LarsK wrote:
Dyvel wrote:
Umiddelbart er jeg ikke vild med ideen.
Men det er nu mere fordi, at der vil blive mange steder man pludselig skal "holde øje med" - istedet for kun dette ene aktive og enormt dejlige forum
Jeg er også lidt nysgerrig mht til at følge med i alle emner. Så Dyvels indvending er også min.
Hvis man kunne få en slags samlet "latest posts" også for alle underfora, så ville det være ok for mig at dele det op. Men den mulighed har jeg ikke fundet. Har I?
Nej den mulighed har jeg ikke fundet.
Men hvor lang tid tror du der vil gå før du blot vælger at kigge i alle underkategorier ?
Nye posts er jo mærket med
Det er klart at når det drejer sig om at være med på det hele, er det bøvlet at skulle hoppe ind i de forskellige underkats, men når det drejer sig om at finde noget information, uden blot at krybe til tasterne, så er det da rigtigt smart at opdele det i underkat.
Personligt vil jeg foretrække opdelingen, selv om det kræver at jeg skifter underkat, af hensyn til kvaliteten i informationen.
Lad os bruge OSM udskilningen som en chance for at rydde lidt op, og starte forfra, og lad os få noget mere struktur.