Zoomgallery 2.5.1 argazki eta medioen albuma konponentearen itzulpena

Moderator: General Support Moderators

Locked
berrigorri
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Sun Jun 25, 2006 6:14 pm

Zoomgallery 2.5.1 argazki eta medioen albuma konponentearen itzulpena

Post by berrigorri » Mon Dec 11, 2006 10:03 pm

Kaixo denoi!

Honako honetan zoomgallery konponentearen 2.5.1 bertsioaren euskarazko itzulpena.

http://www.elgoibarren.net/component/op ... Itemid,21/ (sartu Jaiak atalean) helbidean ikusi dezakezue nola gelditzen dan.

Itzulpena deskargetako link-a, mezu honen bukaeran dago (ez baduzu ikusten erregistratu zaitez joomlako foro hauetan eta agertuko da).

Ondo izan,
berrigorri.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by berrigorri on Tue Dec 19, 2006 10:18 pm, edited 1 time in total.

User avatar
karni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 71
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:41 am
Location: Portugalete
Contact:

Re: Zoomgallery 2.5.1 argazki eta medioen albuma konponentearen itzulpena

Post by karni » Mon Dec 11, 2006 10:50 pm

Konponentea instalatuta, arazo barik, oso ona bai zuk esandakoa joomlarekin lan egiteko ona. Arazo bat daukat "Accesibilidad" pestanian ftp modoa aktibatzerakoan sartzen ditut nire host datuak, erablitzailea eta gakoak ta ezinezkoa da.

Non egon ahal da arazoa? Erabiltzaile eta gakoak, hostingnekoak edo datubasekoak izan behar dira?
Joomlako datubasekoak sartu ditut baina ez dut ezer lortu. Arazoa egon ahal da azken zatian hostingen direktorioan, hemen sartu behar dut http://www.nireweb.com edo public_html/....

Ez dakit nondik atera.

Ta itzulpena oso ona, ikusi ahal dudana.

Erabiltzen ari naizen bertsioa ZOOMGALERY 2.5.1 RC3
Karni

berrigorri
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Sun Jun 25, 2006 6:14 pm

Re: Zoomgallery 2.5.1 argazki eta medioen albuma konponentearen itzulpena

Post by berrigorri » Mon Dec 11, 2006 11:29 pm

karni wrote: Konponentea instalatuta, arazo barik, oso ona bai zuk esandakoa joomlarekin lan egiteko ona. Arazo bat daukat "Accesibilidad" pestanian ftp modoa aktibatzerakoan sartzen ditut nire host datuak, erablitzailea eta gakoak ta ezinezkoa da.

Non egon ahal da arazoa? Erabiltzaile eta gakoak, hostingnekoak edo datubasekoak izan behar dira?
Joomlako datubasekoak sartu ditut baina ez dut ezer lortu. Arazoa egon ahal da azken zatian hostingen direktorioan, hemen sartu behar dut http://www.nireweb.com edo public_html/....

Ez dakit nondik atera.

Ta itzulpena oso ona, ikusi ahal dudana.

Erabiltzen ari naizen bertsioa ZOOMGALERY 2.5.1 RC3
erabili joomlaxplorer konponentea, nik erabili dot 10Mb-ko artxiboak bialtzeko eta arazo gabe..

karni, emaila ailegatu zait elgoibarren.net-era bidali dozuna galeriaren inguruko galderarekin, baina pentsatu dot erantzuna publikoa izatia eta bertan itzulpena eskegitzea egokiagoa zala..

ondo izan,
berrigorri.

User avatar
karni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 71
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:41 am
Location: Portugalete
Contact:

Re: Zoomgallery 2.5.1 argazki eta medioen albuma konponentearen itzulpena

Post by karni » Mon Dec 11, 2006 11:57 pm

Oso ondo berrigorri, ondo deritzot.

Asuntua ez da argazkiak igotzea baizik eta nire webguneko erablitzaileak igotzea eskaut taldeko web orrialdea izango baita eta webgune honetan neska-mutilak, arduradunak ta gurasoak argazkiak igotzeko aukera izatea nahi dut ta uste dut hori lortzeko derrigorrezkoa da datu horiek ondo betetzea baina frogatu dut den-dena baina ezin, gainera ez dut topatu tutorialeetan hau ondo egiteko informazioa. jarraituko dut bilatzen...

Dena den mila esker berriro ta zorionak zure webgunegati, gurea amaitutakoan hemendik publikatuko dut ea zer dirudizuen.

AGUR
Last edited by karni on Tue Dec 12, 2006 12:00 am, edited 1 time in total.
Karni

berrigorri
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Sun Jun 25, 2006 6:14 pm

Re: Zoomgallery 2.5.1 argazki eta medioen albuma konponentearen itzulpena

Post by berrigorri » Tue Dec 12, 2006 12:50 am

ez, ez daukazu ftp aukera hori erabili beharrik, zoom administrazioan album bati eman behar dizkiozuz baimenak (egin dezakezu erregistratu gabe daudenak medioak bidaltzeko aukera izatea --> administrazioan -> zoom -> konfigurazioa -> baimenak) eta horrekin album horren barruan eta bidaltzaileek administrazioan zertan sartu gabe, posible izango zaizu nahi duzuna lortzea.

Nik uste pazientzia pixkat beharko duzula... eta oso inportantia, instalatu behar dituzun konponente, modulo edo plugin-en manualak irakurtzia. Ondoren izango dituzun buruhauste asko eta asko aurreratuko dizkizu eta...

ondo izan,
berrigorri.
Last edited by berrigorri on Tue Dec 12, 2006 2:00 am, edited 1 time in total.


Locked

Return to “Itzulpenaren inguruan”