[LISTO] arazoak konponenteak eta moduloak instalatzen

Moderator: General Support Moderators

Locked
User avatar
karni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 71
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:41 am
Location: Portugalete
Contact:

[LISTO] arazoak konponenteak eta moduloak instalatzen

Post by karni » Sat Oct 28, 2006 9:49 am

Hasi berria naiz Joomlan baina izugarrizko tresna iruditzen zait. Edukiak instalatzeko eta kudeatzeko modurik onena. Haue da gertatzen zaidana, modulo edo koponente bat instalatzerakoan, nire ordenagailutik, zerbidoretik (komprimituta edo ez) ezinezkoa da ondo instalatzea beti agertzen dira erroreak: bata desinstaladorea ez dagoela esanez, beste bat karpeta ezin dala sortu,... Foro asko eta askotan begiratu dut eta denetarik egin dut, baimenak aldatu, safemode aldatzeko programa bat instalatu,... Baina ez dut ezer lortu. Ez dakit zerbitzariarena izango dela errua edo nirea. Proposamenik? Eskerrik asko aldez aurretik irakurtzeagatik ta aurrera egiten duzuen lanarekin. Agur bero bat
Last edited by karni on Sat Dec 23, 2006 4:36 pm, edited 1 time in total.
Karni

User avatar
karni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 71
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:41 am
Location: Portugalete
Contact:

Re: arazoak konponenteak eta moduloak instalatzen

Post by karni » Thu Nov 09, 2006 8:17 pm

Arazoa konpondu gabe dago oraindik, safejoomla instalatu dut baina ez dira konponenteak instalatzen eta errore hau ateratzen da Unrecoverable error "PCLZIP_ERR_READ_OPEN_FAIL (-2)" Mail bat bidali diet hosting enpresakoei safe mode desaktibatzeko (ahal bada) baina momentuz ez dut erantzunik jaso. Ez dakit zer egin, laguntza mesedez.

Agur ta eskerrik asko aldez aurretik
Karni

User avatar
karni
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 71
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:41 am
Location: Portugalete
Contact:

Re: arazoak konponenteak eta moduloak instalatzen

Post by karni » Sat Nov 11, 2006 9:39 pm

Listo!! Arazoa konponduta. Hosting empresak kendu du SAFE MODE. Orain modo segurua desaktibatuta dagoenez arazorik ez konponenteak eta instalatzeko.

Eskerrik asko irakurtzeagatik ta hurrengora arte.
Karni


Locked

Return to “Laguntza teknikoa”