Joomfish: webgune bat bi hizkuntzatan

Moderator: General Support Moderators

Locked
atxatxuri
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 22
Joined: Fri Feb 24, 2006 10:08 am

Joomfish: webgune bat bi hizkuntzatan

Post by atxatxuri » Fri Mar 31, 2006 9:01 am

Kaixo Joxemiel
Joomlaren munduan berriki sartu den internauta nauzu eta normala denez oraindik ikasten ari naiz Smiley  Zure webgunea bisitatu eta ikusi dt datak euskaraz jartzea lortu duzula. Nola egiten da hori? Nik language ataleko basque.php artxiboan sartu naiz eta beste mutiko batek zioen bezala setlocale(LC_ALL, 'eu_ES.ISO8859-1'); kodea sartu dut Templates atalean. Baina ez dt deus lortu. Eskertuko nizuke edozein motatako laguntza.

Bestalde, webgune bat bi hizkuntzatan egiten saiatzen ari naiz. Horretarako joomfish konponentea jaitsi dt (Beta bertsioa) eta instalatzen saiatu. Errore bat agertzen zait eta ezin dut konponentea ikusi. Teorian dena instalatua dago baina konponenteen atalean ez da agertzen. Ba al dakizu zergatik zian daitekeen?
mila esker aldez aurretik

atxatxuri
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 22
Joined: Fri Feb 24, 2006 10:08 am

Re: Joomfish: webgune bat bi hizkuntzatan

Post by atxatxuri » Fri Mar 31, 2006 9:05 am

atxatxuri wrote: Kaixo Joxemiel
Joomlaren munduan berriki sartu den internauta nauzu eta normala denez oraindik ikasten ari naiz Smiley  Zure webgunea bisitatu eta ikusi dt datak euskaraz jartzea lortu duzula. Nola egiten da hori? Nik language ataleko basque.php artxiboan sartu naiz eta beste mutiko batek zioen bezala setlocale(LC_ALL, 'eu_ES.ISO8859-1'); kodea sartu dut Templates atalean. Baina ez dt deus lortu. Eskertuko nizuke edozein motatako laguntza.

Bestalde, webgune bat bi hizkuntzatan egiten saiatzen ari naiz. Horretarako joomfish konponentea jaitsi dt (Beta bertsioa) eta instalatzen saiatu. Errore bat agertzen zait eta ezin dut konponentea ikusi. Teorian dena instalatua dago baina konponenteen atalean ez da agertzen. Ba al dakizu zergatik zian daitekeen?
mila esker aldez aurretik
Azkenean nik neuk lortu dt konpontzea. Gauza da joomfis! konponentearen bertsio zaharra instalatu dudala. Badago beste bat (berritua, bug batzuk konpondu dituena).
Hauxe da lotura:

http://forge.joomla.org/sf/go/projects. ... 1_7_beta_2

Modu honetan datak euskaraz agertzen dira hizkuntza=eu aukeratuz gero. Tamalez oraindik ez dago Joomfish-en euskarazko bertsiorik. Language karpetan agertzen diren hizkuntzen artean ez dago gurea. Beraz norbaitek denbora eta gogoa izanez gero... badaki. 
Last edited by atxatxuri on Fri Mar 31, 2006 9:16 am, edited 1 time in total.


Locked

Return to “Laguntza teknikoa”