Guztiz berriya naz, gutxinin probatzen hasteko galdera pare bat

Moderator: General Support Moderators

Locked
NI-_-NEU
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Fri Apr 21, 2006 7:44 pm

Guztiz berriya naz, gutxinin probatzen hasteko galdera pare bat

Post by NI-_-NEU » Fri Apr 21, 2006 7:52 pm

Iepa gaztiak!!

Bo, gaur bertan jetxi dut joomla! kuriositatiak jota ta bueno, instalaziyua in dut, biño uan beste bi problema nagusi ttut gutxinin pruebatxo batzuk itteko:
  -Inglesez dakat ta ez dakit nola pasa euskerara, zertxobait biño gehixio ulertzeko...

  -Administradorian gunea sartzen naz, ta artikuluak publikatzeko lekua harrapatu dut, baita baten bat publikatu re, biño index.php hutsa ikusten dut, txuriya, ez dakit nola in itten ai nazela ikusi al izateko, o noa jo.

Bueno, al zutenin erantzun, presik gabe, eskertuko dut laguntzen banazute, pinta oso earra daka ta erreminta honek. Benga, eskerrikasko aldez aurretik.

PD: Asko re ez dut beitu hemendik, biño beitu duten pizarrian ez dut hasiberriyantzako tutorialik ikusi, holako zerbait izautzen bazute helbidia ro eman mesedez.

NI-_-NEU

unai
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Wed Apr 12, 2006 6:22 pm

Re: Guztiz berriya naz, gutxinin probatzen hasteko galdera pare bat

Post by unai » Sat Apr 22, 2006 6:46 pm

Iepa!

Ea ba, hizkuntza euskaraz jartzeko, alde batetik euskaratzeko zip fitxategia instalatu beharko duzu. Hona hemen fitxategia:

http://forge.joomla.org/sf/frs/do/listR ... e_language

Ondoren administratzailearen bitartez hizkuntzak akeran sartu eta bertan euskara finkatu defektuzko hizkuntza bezala. Honekin, printzipiozn eginda daukazu.

Hori bai, Joomlan defektuz agertzen diren textuak (berriak etab.) zuk itzuli beharko dituzu, baita menuen izenak ere.

Zorte on.


Locked

Return to “Laguntza teknikoa”