Opgradering/migrering Joomla 1.0.11 til 1.5.15 - mand fundet

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
susbirca
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Wed Feb 17, 2010 10:17 am

Opgradering/migrering Joomla 1.0.11 til 1.5.15 - mand fundet

Post by susbirca » Wed Feb 17, 2010 12:13 pm

Jeg kan åbenbart ikke slette nedenstående indlæg, så nu tilføjer jeg dette:
Vi har fået en mand på opgaven, så I skal ikke bruge kræfter på at sende os flere tilbud. Vi siger tak for dem, vi har fået!
Mvh.
Susanne, DCAA


Er der nogen her, der kan hjælpe os med at overføre vores site til nyeste version?

Efter en opgradering til PHP 5,3-server hos vores webhotel (one.com) er det meste af vores indhold forsvundet fra siden (dog eksisterer det fortsat i backend). Det eneste, der endnu vises, er newsflashes (men ikke linket videre derfra).

one.com siger, at problemet skyldes, at vi kører med en gammel version af Joomla.
Jeg er ikke særlig "nørdet" (no offense, guys ;), så jeg er bange for at igangsætte en proces, som jeg ikke kan lave fejlrettelser til. Jeg har tjekket i forskellige fora her og kan se, at support for de gamle versioner sluttede i juli 2009. Jeg har kun haft jobbet siden januar 2010 og har derfor ikke haft mulighed for at opdatere tidligere. Jeg er desuden web-redaktør, ikke web-programmør, så det kniber med den dybere forståelse.

Vi har begrænsede ressourcer, men vil godt kunne betale noget for hjælpen - kontakt os på dcaa "@" dcaa.dk.

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”