Sommerhus udlejning med betaling via Gateway

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
sabumnim
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Sommerhus udlejning med betaling via Gateway

Post by sabumnim » Thu Oct 05, 2006 11:24 am

Hej Y´all

Jeg har en potentiel kunde som formodentlig snart skal have sat en webside op med Sommerhus udlejning og reservation samt betaling via Gateway.

Til dette søger jeg nogle råd.

Lille beskrivelse:
Som skrevet skal kunden have et website som fungerer som et standard website men også med billeder af de sommerhuse der kan lejes.
Når en person så har fundet et sommerhus som han ønsker at leje skal det være muligt at reservere og betale online via PBS Gateway, således hele "handlen" er afsluttet på stedet.

Min kunde har nemlig intet forstand på brug af internet så det hele skal bare køre.

Mine spørgsmål er så:Hvad vil I foreslå både af løsning og af host.
Her tænker jeg på om det evt. skal være en e-handel site opsætning eller hvordan det skal foregå eller er det f.eks i Joomla! CMS som så har en addon mambot eller lignende.
Og skal hosten være f.eks. Danhost eller de gået hen og blevet for usikre/ustabile eller hvad kan I komme med andre bud?

Jeg selv er lidt rådvild da det ikke er en standard Joomla! opsætning men gerne en med nogle addons samt flere sprog.... og da det efterhånden desværre er ved at være lidt tid siden jeg sidst har haft hænderne i "skidtet" vil jeg gerne stille jer "publikum" dette spørgsmål i håb om et rimelig fyldestgørende svar.

Mvh.
/Carsten aka Sabumnim
------------------
/Carsten AP
:: Why...because Open Source Matters!::

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”