Hjælp til VM

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
RC-D
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Hjælp til VM

Post by RC-D » Thu Oct 12, 2006 10:35 pm

Hej,

Jeg søger en der er stor kendskab til VM samt opsætning af denne til epay.dk m.v.
Jeg har rigtig mange spørgsmål, som jeg søger en person som har tid og lyst til at besvare via e-mail, dette betaler jeg naturligvis for.
Jeg vil gerne lave alt selv hvis det er muligt, så det jeg søger er altså en der kan guide mig til de forskellige løsninger.

Jeg har brug for hjælp nu så jeg håber på en der har tid, lyst og TÅLMODIGHED.

Håber jeg har skrevet nok information.
Last edited by RC-D on Thu Dec 21, 2006 7:18 pm, edited 1 time in total.
Vixuline Solution
design- og reklamebureau

Website: www.vixuline.dk

RC-D
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Hjælp til Virtuel Marks

Post by RC-D » Fri Oct 13, 2006 9:58 am

Kommer lige noget uddybende forklarling, og håber det hjælper på lidt respons  :)
Vil lige sige at det er en hasteopgave, som der er brug for hjælp til med det samme. Har deadline den 18. okt.

Er der nogen der ved hvordan det kan være at når jeg i Virtuel Marks vælger at der skal vises et produkt per linie at den så viser flere?
Jeg kunne godt tænke mig at den korte produktbeskrivelse kommer ved siden af teksten og antal og bestli herunder, med en baggrundsfarve bag dette. Ville gerne vedhæfte et billede, men ved ikke lige hvordan?

Når man har trykket ind på varebeskrivelsen er overskiften mega stor, den vil jeg gerne have ændret til noget mindre.
Har set mig blind i templates_css og i shop css'en. Kan bare ikke hitte det.

Derudover kan jeg godt bruge hjælp til at få sat betalingssyemet ordentligt op så det køre på e-pay.dk, hvis det driller mig.
Last edited by RC-D on Fri Oct 13, 2006 10:07 am, edited 1 time in total.
Vixuline Solution
design- og reklamebureau

jessdk
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Re: Hjælp til Virtuel Marks

Post by jessdk » Fri Oct 13, 2006 2:29 pm

RC-D wrote: Kommer lige noget uddybende forklarling, og håber det hjælper på lidt respons  :)
Vil lige sige at det er en hasteopgave, som der er brug for hjælp til med det samme. Har deadline den 18. okt.

Er der nogen der ved hvordan det kan være at når jeg i Virtuel Marks vælger at der skal vises et produkt per linie at den så viser flere?
Jeg kunne godt tænke mig at den korte produktbeskrivelse kommer ved siden af teksten og antal og bestli herunder, med en baggrundsfarve bag dette. Ville gerne vedhæfte et billede, men ved ikke lige hvordan?

Når man har trykket ind på varebeskrivelsen er overskiften mega stor, den vil jeg gerne have ændret til noget mindre.
Har set mig blind i templates_css og i shop css'en. Kan bare ikke hitte det.

Derudover kan jeg godt bruge hjælp til at få sat betalingssyemet ordentligt op så det køre på e-pay.dk, hvis det driller mig.
Hej RC-D,

Har du et link til din side?

RC-D
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Hjælp til VM

Post by RC-D » Fri Oct 13, 2006 2:42 pm

Hej,

Ja det har jeg, men den er offline til siden er færdig så du kan ikke se den.
Det er ciaocarb.dk

Har du interesse i at hjælpe så send mig gerne en PB så kan jeg lige gøre den aktiv i et øjeblik
Vixuline Solution
design- og reklamebureau

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”