Professionel hjælp til lille ombygning af eksisterende template ønskes!!

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
fissan
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Professionel hjælp til lille ombygning af eksisterende template ønskes!!

Post by fissan » Mon Nov 20, 2006 7:41 pm

Opgavetype
Jeg er igang med at opbygge en hjemmeside med 5 subdomæner. Hertil skal jeg bruge en modificeret udgave af den eksisterende template som skal være startsiden. Alle 5 subdomæner har egen Joomla CMS, og kører selvstændigt. Faktisk skal startsiden blot linke til de andre sider.

Forventninger til leverandøren

Gerne en person der taler dansk - personen skal vide hvordan man laver modifikationer på en template (Templaten har højre og venstre moduler, samt tekst i midten mv.) - f.eks skal jeg  istedet for en højre menu, have flag med efterfølgende tekst, som hver linker til et af de 5 subdomæner. Dvs. 5 flag med tekst. Der skal placeres banner på siden, og et par andre grafiske elementer. Den grafiske opbgning er færdig, og kan leveres som færdige grafiske elementer (fireworks PNG) eller PDF. Der kræves fuld diskresion, for den person som påtager sig opgaven. Jeg er villig til at betale en fornuftig pris - enten fast eller timepris, såfremt den rette person der kan løse opgaven melder sig. Dvs. du skal være god til at integrere/bygge templates i Joomla- den grafiske del klarer jeg, dvs de elementer der skal bruges leverer jeg.

Tidshorisont og forventet arbejdsmængde:
Denne opgave har høj prioritet, og jeg vil gerne have den løst inden mandag d. 27.11.2006. og gerne før.

Kontaktinfo for yderligere oplysninger:
Send venligst en PM, eller kontakt mig på : rene [at] krautz.dk - send også gerne telefeonummer med, så ringer jeg.

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”