Website design i Photoshop ønskes lagt i template

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
ocicat_dk
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Wed Jan 20, 2010 12:14 pm

Website design i Photoshop ønskes lagt i template

Post by ocicat_dk » Wed Jan 20, 2010 12:36 pm

Opgavetype
Design/ændring af template.

Forventninger til leverandøren
Dette er primært en CSS- og templateopgave, men kendskab til grafik vil være en fordel. Jeg kan sikkert selv supplere her.

Beskrivelse
Den vedhæftede fil er en jpg udgave af en photoshop fil, der var brugt til en tidligere hjemmeside. Det er ikke alle elementer, der skal overføres, men flammen, farverne og bjørnen som baggrund skulle gerne bruges. Der er ikke nogen krav til nøjagtighed og en jeg forventer en simplere udgave.
Du kan starte forfra med en template, men jeg forventer, at det nemmere at modificere en eksisterende. Jeg har ingen krav i denne forbindelse udover, at der naturligvis skal være taget hensyn Joomla's standard menuer m.m.
Der eksisterer allerede et website, hvor templaten skal bruges.
Jeg er selv velbevandret i (X)HTML, CSS og andre webteknologier, men er ny til Joomla templatedesign, så vi taler sprog.

Tidshorisont og forventet arbejdsmængde
Opgaven skulle gerne løses inden for de næste 14 dage. Jeg har en forventning om, at det kan gøres meget simpelt og enkelt. Jeg tror ikke, at det tager over 1 dag.

Kontaktinfo for yderligere oplysninger
Frank Mandix, Mandix Programudvikling, [email protected], 28987893. Foretrækker telefonisk kontakt, så vi kan komme i gang! Du kan ringe når som helst.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”