Samarbejde, med rigtige penge, anyone?

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
davidchristensen
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Mon Jul 17, 2006 4:33 pm

Samarbejde, med rigtige penge, anyone?

Post by davidchristensen » Mon Jul 17, 2006 4:44 pm

Hej her, jeg er helt ny.

Jeg har mit lille design-firma, hvor jeg netop har fået en kunde, der gerne vil have redesignet sin hjemmeside.

Det nuværende system er ikke til at finde ud af - så jeg tænkte på at brug Joomla! som CMS.

Problemet er, at jeg bestemt ikke er programmør - kan dog selvfølgelig noget HTML og CSS, men derudover har jeg det med at rive mig skaldet, hvis jeg skal sætte mig ind i noget der er mere kompliceret; og det er netop hvad der er sket nu  :'(

Jeg tænkte om her mon skulle være et venligt menneske (og gerne momsregistreret, men det er ikke et krav), som vil kunne finde ud af at opsætte Joomla! på en b-one server, samt lave en skabelon ud fra den html/css jeg så laver. Selve den hjemmeside jeg har fået til opgave at lave er derudover temmelig enkel - måske lige på nær noget med et nyhedsbrev og "tip-en-ven".

Det ville være rigtig rart at høre fra nogen hvor meget sådan et samarbejde vil koste - både så jeg kan gå videre med en pris, men også så vi har noget at gå ud fra, hvis det ender så lyksageligt, at vi kan arbejde videre sammen og få nogle flere kunder på denher måde  :)

Det kunne være rigtig godt, hvis jeg kunne høre fra nogen der synes det lyder som, at det kunne være interessant (og det må gerne være snart).

Jeg ved iøvrigt ikke om det er det rigtige sted jeg har postet, eller om der findes en tråd der er skæddersyet til formålet - i så fald må I bære over med mig.

Mvh David
-
Last edited by davidchristensen on Mon Jul 17, 2006 4:49 pm, edited 1 time in total.

Niklas
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2039
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:39 am
Location: Aarhus, Denmark
Contact:

Re: Samarbejde, med rigtige penge, anyone?

Post by Niklas » Mon Jul 17, 2006 4:47 pm

davidchristensen wrote: Hej her, jeg er helt ny.

Jeg har mit lille design-firma, hvor jeg netop har fået en kunde, der gerne vil have redesignet sin hjemmeside.

Det nuværende system er ikke til at finde ud af - så jeg tænkte på at brug Joomla! som CMS.

Problemet er, at jeg bestemt ikke er programmør - kan dog selvfølgelig noget HTML og CSS, men derudover har jeg det med at rive mig skaldet, hvis jeg skal sætte mig ind i noget der er mere kompliceret; og det er netop hvad der er sket nu  :'(

Jeg tænkte om her mon skulle være et venligt menneske (og gerne momsregistreret, men det er ikke et krav), som vil kunne finde ud af at opsætte Joomla! på en b-one server, samt lave en skabelon ud fra den html/css jeg så laver. Selve den hjemmeside jeg har fået til opgave at lave er derudover temmelig enkel - måske lige på nær noget med et nyhedsbrev og "tip-en-ven".

Det ville være rigtig rart at høre fra nogen hvor meget sådan et samarbejde vil koste - både så jeg kan gå videre med en pris, men også så vi har noget at gå ud fra, hvis det ender så lyksageligt, at vi kan arbejde videre sammen og få nogle flere kunder på denher måde  :)

Jeg ved iøvrigt ikke om det er det rigtige sted jeg har postet, eller om der findes en tråd der er skæddersyet til formålet - i så fald må I bære over med mig.

Mvh David
-
Hej David

Du er meget velkommen til at sende en uddybelse af projektet til mig så kan jeg give et tilbud.

Jeg vil ikke rådde dig til at køre joomla på b-one da de køre safemode= on, men vi kan også snakker lidt om hosting hvis det er.

Last edited by ot2sen on Tue Jul 18, 2006 3:54 pm, edited 1 time in total.
Med venlig hilsen
Niklas Stephenson
www.ungt.dk - Open Source webløsninger, webudvikling og Joomla CMS

User avatar
Dyvel
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1799
Joined: Thu Aug 18, 2005 7:53 am
Location: Rønde - Østjylland - Denmark
Contact:

Re: Samarbejde, med rigtige penge, anyone?

Post by Dyvel » Mon Jul 17, 2006 11:31 pm

Hej David

Du kan kontakte mig

Jeg vil give Niklas ret i, at Joomla på et b-one webhotel er en dårlig ide - der er andre webhoteller i samme pris/kvalitet der kører safemode off, så prisen skal ikke være en undskyldning for at vælge b-one.

Og for øvrigt... Velkommen til :)
Last edited by ot2sen on Tue Jul 18, 2006 3:56 pm, edited 1 time in total.

davidchristensen
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Mon Jul 17, 2006 4:33 pm

Re: Samarbejde, med rigtige penge, anyone?

Post by davidchristensen » Tue Jul 18, 2006 12:18 am

Hej Daniel, tak skal du have  :)

Jeg har allerede fået lavet en aftale med Niklas, så det bliver nok ikke nødvendigt lige pt. at få flere tilbud. Men det kunne jo være der dukkede noget op på et senere tidspunkt, som kræver flere hænder for at løse - og så skal jeg selvfølgelig nok sige til  :)

User avatar
Dyvel
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1799
Joined: Thu Aug 18, 2005 7:53 am
Location: Rønde - Østjylland - Denmark
Contact:

Re: Samarbejde, med rigtige penge, anyone?

Post by Dyvel » Tue Jul 18, 2006 4:04 pm

Det er bare i orden.
Held og lykke med projektet.


Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”