CRM / forms til kunde og ordre kommunikation og håndtering..

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
toptunet
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

CRM / forms til kunde og ordre kommunikation og håndtering..

Post by toptunet » Sun Jun 23, 2013 6:39 pm

Hejsa..

Jeg har svært meget brug for hurtig hjælp med at få implementeret / bygget / opbygget et system til at håndtere mine kunde, og de opgaver der kommer..

Processen er ca. sådan her:

Kunden kommer ind på hjemmesiden, hvor de så registrerer sig, angiver en kampagnekode, og giver nogle få informationer.

I dag sker der så blot det, at jeg modtager en mail med de oplysninger, som kunden har angivet..

Jeg ville gerne at det i stedet blev en brugeroprettelse, hvor jeg så får registreret oplysningerne, incl. andre oplysninger, og at der så skal være en adgang for mig til at tilgå frontend og registrerer hvornår jeg har udført opgaven, knytte billeder til opgaven, og en hel del andre features, så som automatisk udsendelse af mails - 1. tak for din bestilling - henvis en kunde til os, og vi giver dig xx 2. mail inden vi udføre opgaven. 3. mail når opgaven er udført, 4. opfølgningsmail efter 3-4 måneder. og så noget salgs-mail med nye tilbud..

Jeg skal samtidig kunne se bookede opgaver, der endnu ikke er udført, sorteret i f.eks postnummerorden, bruge systemet til at planlægge en tur, og så i øvrigt udsende (mail 2) når jeg sætter en dato ind for udførsel...

Og helt sikkert meget meget mere..

Så byd frisk ind, jeg har brug for hurtig og effektiv hjælp, og samtidig gerne meget økonomisk, da jeg er en lille nystartet virksomhed ;-)

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”