Hjælp ønskes.

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
CrazyDane
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Hjælp ønskes.

Post by CrazyDane » Fri Aug 11, 2006 9:18 am

Hej til alle jer joomla eksperter.

Jeg er ved at være meget meget tæt på deadline for mit nye site, og der er nogle ting ved sitet som jeg ikke 100% ved hvordan man skal lave, og skal jeg selv finde ud af det, så når jeg aldrig at blive færdig til deadline.

1) Jeg skal have lavet 2 modulplaceringer og 1 bannerplacering på sitet.

2) Jeg vil gerne have openSEF på mit site, men jeg magter simpelthen ikke at finde ud af hvordan man gør det, så jeg ikke smadre sitet.

3) Så vil jeg HELT VILDT GERNE have lavet et kombonent/modul hvor mine brugere kan udfordre hinanden med deres billeder, så andre brugere på sitet kan stemme på hvilket billede de synes bedst om.

4) Som det sidste, vil jeg gerne at sitet bliver kigget igennem for evt. oversættelser der mangler, og hvis der er nogle ting der skal rettes til.

Deadline 1 oktober 2006

Giv mig et tilbud på enten alle de ovenstående, eller et tilbud på de løsninger du kan lave for mig iht. de problemstillinger jeg har beskrevet i det ovenstående.

Send tilbud eller kontaktoplysninger til mail: renejersild@msn.com

Ser frem til at høre fra dig.

Crazy Dane
Last edited by CrazyDane on Fri Aug 11, 2006 9:20 am, edited 1 time in total.

Dan Stanley
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Re: Hjælp ønskes.

Post by Dan Stanley » Sat Aug 12, 2006 4:45 pm

CrazyDane wrote: Hej til alle jer joomla eksperter.

1) Jeg skal have lavet 2 modulplaceringer og 1 bannerplacering på sitet.

2) Jeg vil gerne have openSEF på mit site, men jeg magter simpelthen ikke at finde ud af hvordan man gør det, så jeg ikke smadre sitet.

3) Så vil jeg HELT VILDT GERNE have lavet et kombonent/modul hvor mine brugere kan udfordre hinanden med deres billeder, så andre brugere på sitet kan stemme på hvilket billede de synes bedst om.

4) Som det sidste, vil jeg gerne at sitet bliver kigget igennem for evt. oversættelser der mangler, og hvis der er nogle ting der skal rettes til.

Crazy Dane
Hejsa,
Først kunne jeg da godt tænke mig et link til sitet, så er det nemmere lige og kigge koden igennem med forslag.
1. Se ovenstående.
2. Hvad med og installere det og så afprøve det, kan jo altid fjernes igen.
3. Jeg mener faktisk den er lavet, har du rodet extensions igennem?+
4. Link til site.

Das war alles
/Dan
http://24bit.dk
Audio, video & web community

CrazyDane
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Re: Hjælp ønskes.

Post by CrazyDane » Mon Aug 14, 2006 6:34 am

Dan Stanley wrote:
Hejsa,
Først kunne jeg da godt tænke mig et link til sitet, så er det nemmere lige og kigge koden igennem med forslag.
1. Se ovenstående.
2. Hvad med og installere det og så afprøve det, kan jo altid fjernes igen.
3. Jeg mener faktisk den er lavet, har du rodet extensions igennem?+
4. Link til site.

Das war alles
/Dan
Hej Dan.

Du kan sagtens få et link til sitet. Det er http://www.bikerzonen.com

1) Mht til templatet, så kan du se her hvordan jeg gerne vil have lavet det http://forum.joomla.org/index.php/topic,84930.0.html

2) Problemet med openSEF er at jeg ikke kan finde ud af at få det til at virke. Jeg har prøvet at installere det, og har siddet og roddet med det for at få det til at virke som det nu skal. htacces.txt filen kan jeg ikke få til at lege med som den skal, og det er til trods for at jeg har fået afvide 100 gange hvordan man gør. Men hver gang at jeg har lavet som jeg har fået besked på, så bliver sitet bare hvid og der sker intet.

3) Nu har jeg kigget extensions igennem, og det eneste jeg kan finde er hot or not kombonenten, og den har jeg allerede. Ved du noget jeg ikke ved :)

4) Link, se ovenstående.

Du kan også gå ind på sitet for at kigge lidt rundt.

Brugernavn: Demo
Kode: demo100

Tag dig ikke af at det stadig ser lidt tomt og rodet ud, jeg er slet ikke færdig endnu.

Vh Crazy Dane

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”