Koder søges til freelance programmering.

Har du brug for kommerciel hjælp til at løse en opgave, så er det her du skal skrive.

Moderator: b-ronnow

Locked
donq
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Koder søges til freelance programmering.

Post by donq » Wed Sep 20, 2006 8:44 pm

Opgavetyper

Løbende rettelser og tilretninger på webside og senere implementering af betalingsmodul. Og der kommer helt sikkert flere opgaver hen ad vejen.

Forventninger til programmøren

- Dygtig PHP-programmør.
- Levering ifølge aftale.
- Længerevarende samarbejde
- Bosiddende indenfor max. 50 km. radius fra Hellerup.

Samarbejdsform

Jeg samler de små opgaver sammen. Vi mødes så een gang imellem hvor jeg fortæller dig om opgaverne og du løser dem.

Ved større opgaver som f.eks implementering af betalingsmodul beskriver jeg opgaven detaljeret og du giver et tilbud. Vi aftaler en deadline for levering.

Ved akut opståede opgaver af aldeles alvorlig karakter skal du være fleksibel og være til rådighed pr. telefon, i det mindste med vejledning. Disse opgaver forventes dog ikke at opstå eller i hvert fald at være stærkt begrænset da en restore med back-up af websiden skulle kunne redde de fleste kriser.

Websiden

Websiden ret langt henne i processen, faktisk næsten færdig. Derfor ved jeg også ret præcist hvad jeg ønsker du skal lave af opgaver hen ad vejen. Jeg har foreløbigt selv lavet det hele på websiden og jeg vil fortsætte med at lave det meste selv. Grafisk arbejde klarer jeg helt selv. Det jeg overvejende skal bruge en programmør til, er alle de svære opgaver små som store som jeg ikke selv umiddelbart kan finde en løsning på. Og en mand jeg kan ringe til hvis det brænder på.

Henvendelse og yderligere info:

itch2write@hotmail.com

Ved ansøgning oplys venligst:

- Kort fortalt hvad kan du? Erfaringer og faglige kvalifikationer...
- Nuværende beskæftigelse.
- Referencer (Gerne links til tidligere websider du har programmeret.)
- Oplys din timepris. (Er du meget dygtig og hamrende effektiv er det okay at du tager dig godt betalt.) 

Oplys i øvrigt din alder, postnr., navn, tlf.nr og mail. Jeg kontakter dig hurtigst muligt. 

Istedet for at skrive en ansøgning kan du alternativt oplyse dit tlf.nr og et passende tidspunkt på dagen jeg kan ringe til dig. Vær blot forberedt på at jeg forventer at du opridser alle de ovennævnte ting, som du ellers skulle have skrevet i ansøgningen. 

Med venlig hilsen
Brian
Last edited by donq on Wed Sep 27, 2006 11:13 am, edited 1 time in total.

Locked

Return to “Kommerciel (betalt) hjælp ønskes”