Uppstart/installation av extensions etc. (Gärna Gbg).

Här kan du efterfråga kommersiell hjälp. OBS! Läs reglerna innan du postar.
Locked
Per_Gbg
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Fri May 10, 2013 4:09 pm

Uppstart/installation av extensions etc. (Gärna Gbg).

Post by Per_Gbg » Fri May 10, 2013 4:41 pm

Bakgrund
Jag ska bygga en sajt och har slutligen valt Joomla framför Wordpress efter att tidigare gjort ASP-baserade sajter.
Tidspress gör att jag inser att jag inte själv kommer att hinna sätta mig in i Joomlas alla funktioner och möjligheter tillräckligt snabbt.
Jag har däremot goda kunskaper gällande formgivning, CSS och även SQL.
Målet är alltså att inom kort göra det mesta själv men vill att du hjälper mig på traven.

Arbetsuppgifter
Sajtstruktur och layout fixar jag själv. Jag vill att du hjälper mig med detta:
- Sätta igång sajtens grundläggande funktioner (presentation och sortering av nyheter/events/etc).
- Installation och eventuellt viss modifiering av K2, Virtuemart och Jomsocial. (Detta är mina val utifrån vad jag läst, om du har förslag till alternativ lyssnar jag gärna!)

Arbetsform/ersättning
Ersättning utgår med mellan 3000-10.000 kr, det låter kanske luddigt men det beror på hur mycket jag klarar själv vilket snart lär framgå.
Om så önskas kan vi givetvis skriva kontrakt på vad du ska göra och vad jag ska betala.
Om du bor i Göteborgsområdet kan vi ses och snacka, annars får vi lösa det på annat sätt.
Du får gärna inneha F-skattesedel (det gör jag).

Tidsplan
Mitt projekt ska vara klart i början av augusti. Eventuellt kan vi ha ett längre samarbete som i framtiden innefattar att du hjälper med med support.

Svar via PM!
Ställ gärna frågor om något är oklart.

Mvh/Per

Locked

Return to “Kommersiell hjälp önskas”