Wat raden jullie aan??

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste 1.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
centje
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Wat raden jullie aan??

Post by centje » Sun Mar 11, 2007 11:25 am

Beste Leden,

Ik volg joomla al een hele tijd, maar ben nu bezig met een aantal projecten, maar weet niet zo goed welke joomla versie ik het beste kan gebruiken, de ene zegt joomla1.5 beta is goed genoeg en de ander weer niet.
Kan iemand mij het verschil uitleggen en vertellen welke versie ik het beste kan gebruiken??

Alvast vriendelijk bedankt.

Bjorn

Tonie
Joomla! Master
Joomla! Master

Re: Wat raden jullie aan??

Post by Tonie » Sun Mar 11, 2007 11:27 am

Voorlopig raden we af om 1.5 meta voor productiesites te gebruiken, om bijvoorbeeld de volgende redenen:

* Cache was nog niet af.
* Itemide implementatie is veranderd.

Sinds beta1 zijn er veel wijzigingen geweest, beta2 komt bijna uit. Uit het project zullen we altijd zeggen om alleen maar stable releases (1.0.x op dit moment te gebruiken).

vancanneyt
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by vancanneyt » Mon Mar 12, 2007 8:02 am

puur testing of spelen met een cms zonder het als livesite te gebruiken, joomla 1.5.
livesites, productionele sites, waar je niet op speelt maar een website bouwt: joomla 1.0.12 stable.

als je dus wil testen en spelen kan je de 1.5 doen, niet meteen aan te raden omwille van de redenen die tonie opnoemt, tevens kunnen er beveiligingslekken inzitten angezien het om een versie in ontwikkeling gaat waarbij diverse onderdelen niet werken. testdrives mogen ten alle tijde wel gedaan worden met 1.5 maar niet als je echt een site gaat bouwen.
Member of the Dutch (nl-NL) translation team - http://joomla.taalbestand.nl - http://joomlacode.org/gf/project/nederlands/

centje
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by centje » Mon Mar 12, 2007 3:47 pm

Ok in ieder geval is het voor mij duidelijk.
Bedankt voor jullie reactie.

Locked

Return to “Joomla! 1.5”