Foutmeldingen JAuth

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste 1.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Sniperc
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Foutmeldingen JAuth

Post by Sniperc » Tue Nov 10, 2009 12:30 pm

Hey,

Dit is mijn eerste post. Ik heb namelijk een probleem hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Nadat ik Jauthtools had geinstalleerd, kreeg ik de volgende meldingen op zowel de administratie deel als de voorpagina. Ik kan op beide niet meer opgaan:

Warning: JLoader::include(D:\xampp\htdocs\Joomla\libraries\ jauthtools\usersource.php) [function.JLoader-include]: failed to open stream: No such file or directory in D:\xampp\htdocs\Joomla\libraries\loader.php on line 80

Warning: JLoader::include() [function.include]: Failed opening 'D:\xampp\htdocs\Joomla\libraries\jauthtools\users ource.php' for inclusion (include_path='.;D:\xampp\php\pear\') in D:\xampp\htdocs\Joomla\libraries\loader.php on line 80

Fatal error: Class 'JAuthUserSource' not found in D:\xampp\htdocs\Joomla\plugins\system\sync.php on line 47

Ik heb zelf eens zitten knutselen in de php files, maar helaas heb ik het niet kunnen oplossen. Ik hoop dat jullie meer ervaring hebben en mij hiermee uit kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Sniperc

dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Re: Foutmeldingen JAuth

Post by dam-man » Tue Nov 10, 2009 1:37 pm

Hi mist een vbestand welke noodzakelijk is voor het gebruik van Joomla!
Wellicht schrijft het component/plugin een bestand over wat eigenlijk nodig is?
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

Sniperc
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by Sniperc » Tue Nov 10, 2009 2:04 pm

Wat kan ik allemaal doen zonder dat ik in de administratie en de voorpagina in kan komen.
Kan ik in een .php file wijzigen dat ik dit plugin wil deactiveren?
Misschien dat het probleem dan is opgelost.

Mijn website gaat binnekort online. Dus ik hoop dat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by dam-man » Sun Nov 15, 2009 9:23 am

Je kan in de database ook een plugin uitschakelen. Er is een tabel in je database genaamd: jos_plugins (jos_ kan anders zijn ivm de prefix van jou website.)
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

Locked

Return to “Joomla! 1.5”