Voetbalwebsite

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste 1.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Staleger
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Voetbalwebsite

Post by Staleger » Thu Nov 19, 2009 6:17 pm

Hallo beste mensen.

Ik heb een lopende website op voetbal gebied (Kijk op www.womanfootballscout.com).
Hiervoor ben ik zoekende naar, een misschien wel hele simpele, oplossing om een competitie met divisies aan te maken (zoals het qualificatie tournooi voor het WK) en ook om een tournooi met knock out system neer te zetten.
Ik kom best ver met mijn kennis maar hier schiet ik toch ect te kort.
Wie o wie kan en wil mij helepn.
Helaas had ik hier iemand voor maar die heeft me jammer genoeg laten zitten door niet meer te reageren op malitjes ed.

Wacht wel af.

MvG

Gerard

dhuelsmann
Joomla! Master
Joomla! Master

Re: Voetbalwebsite

Post by dhuelsmann » Thu Nov 19, 2009 7:18 pm

Moved from English only forum.
Regards, Dave
Past Treasurer Open Source Matters, Inc.
Past Global Moderator
http://www.kiwaniswest.org

pjotr
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Post by pjotr » Thu Nov 19, 2009 9:49 pm

Een goed component hiervoor is Joomleague, helaas alleen nog in legacy-mode te draaien: http://extensions.joomla.org/extensions ... ports/1904
Peter Keijser

Staleger
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Post by Staleger » Fri Nov 20, 2009 5:29 pm

Hallo Joomla Guru ......bedankt voor je berichtje. maar hoe nu verder. Bent u eventueel bereid om mij hierbij te ondersteunen?

Gerard

pjotr
Joomla! Guru
Joomla! Guru

Post by pjotr » Fri Nov 20, 2009 7:13 pm

Ik weet ook niet alles van dit component, maar als ik ergens mee kan helpen, dan hoor ik het wel. Lees ook de documentatie op de site van de maker eens door en kijk eens op hun forum.
Je begint in ieder geval met het installeren van het component, daarna is het een kwestiie van inrichten (veel werk)
1- een project aanmaken (bijv. zaterdag amateurs).
2- seizoen aanmaken
3- clubs, elftallen, spelers aanmaken (inclusief plaatjes)
4- sportparken
5- scheidsrechters (niet verplicht)
Als dat gebeurt is, moet je bij het project teams samenstellen en speelrondes invullen. Daarna kan je per speelronde uitslagen en gebeurtenissen (goal, gele kaart, rode kaart) invullen.
Zoals ik al zei, het aanmaken van een project is al vrij veel werk en niet in een uurtje gebeurt. Het bijhouden van de standen na iedere wedstrijddag is minder werk, maar kost ook tijd.

neem maar eens een kijkje op één van mijn sites op de pagina met uitslagen: http://www.cvvdejodanboys.nl/joomla/ind ... mid=100081
Peter Keijser

Locked

Return to “Joomla! 1.5”