Kan webpagina niet weergeven

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste 1.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
monika07
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Kan webpagina niet weergeven

Post by monika07 » Sun Jan 31, 2010 4:14 pm

Plotseling, nadat ik een kleine tekstwijziging op mijn website heb gemaakt, kan ik niet meer op mijn website komen. Het volgende gebeurd:
Bij het inloggen wordt ofwel de homepagina deels weergegeven en zie je onder in de balk dat het programma bezig is verschillende items te openen (tot wel 15 toe, soms minder). Dat duurt verschrikkelijk lang waarna de pagina eindelijk gereed is, ofwel verschijnt er direct het bekende IE beeld "Kan webpagina niet openen".
Wanneer de pagina toevallig geopend is en ik probeer een andere pagina te starten verschijnt het genoemde IE bericht, waarna ik ook niet meer op de homepage komen kan.
Ook als ik probeer via "administrator" op mijn site in te loggen hetzelfde IE scherm.
Andere websites nauwelijks problemen.
Ik heb windows "herstellen", incl. alle updates, opnieuw uitgevoerd, IE 8.0 opnieuw geinstalleerd en teven firefox webbrowser geprobeert, met telkens hetzelfde probleem. Op andere computers kan ik de site gewoon benaderen. Er is blijkbaar iets mis in de communicatie tussen mijn PC en de webhost, ondanks het opnieuw inbrengen van windows etc.
http://www.canstagevideo.nl

Ik be bang dat ik mijn systeem geheel opnieuw moet installeren :( , maar vreemd is het dat de hernieuwde installatie niet heeft geholpen. Of zie ik iets (een instelling of zo) over het hoofd?

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Re: Kan webpagina niet weergeven

Post by sc00zy » Tue Feb 02, 2010 9:24 am

Gebruik je misschien bepaalde software tegen malware, zit je firewall in de weg, etc?
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

monika07
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by monika07 » Tue Feb 02, 2010 10:26 am

Ik heb dat gespuis natuurlijk direct wantrouwd en uitgeschakeld, echter zonder positief effect. Deze beveiligingdsoftware was reeds aanwezig toen alles nog spic en span functioneerde.
Bedankt

Groetjes, Chris

sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Post by sc00zy » Tue Feb 02, 2010 11:12 am

Altijd lastig, maar gelukkig is het een lokaal probleem en heeft het verder geen nadelige effecten op je website.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau

monika07
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by monika07 » Tue Feb 02, 2010 4:12 pm

Was dat maar waar, ik kan ook niet meer in mijn administratiemenu voor aanvullingen en wijzigingen. Ik aarzel nog mijn computer geheel op te schonen en alles opnieuw te installeren. Als het probleem bij mogelijke beschadiging in de de joomla software ligt (de communicatie specifiek met mij als administrator) dan helpt het geheel opschonen ook niet en dat werkje kost nogal wat tijd, stress en energie.

Locked

Return to “Joomla! 1.5”