Eenvoudig meerder foto's uploaden en automatisch in artikel

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste 1.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
112fryslan
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Eenvoudig meerder foto's uploaden en automatisch in artikel

Post by 112fryslan » Wed Feb 10, 2010 1:35 pm

Ik beheer een grote regionale nieuwssite en ben van plan om over te stappen op Joomla. Omdat de website gericht is op nieuwsartikelen met circa 10 foto's per atikel, ben ik op zoek naar een plugin of andere mogelijkheid om bij de aanmaak van een artikel meerdere foto's te uploaden die dan gekoppeld worden aan het artikel en getoond worden in het artikel als thumbnails.

Ik heb al veel met google gezocht en plugins en extensies bekeken, maar nog niet kunnen vinden wat ik zoek. Er zijn vele gallery plugins, maar bij allen moet er nog altijd een code in het artikel verwerkt worden. Ik wil dus graag uploadvelden bij de submit articele pagina die de foto's naar een vaste directory upload. Tevens moeten deze fotos automatisch zonder extra handelingen in het aangemaakte artikel komen als thumbnails. Thumbnails moeten klikbaar zijn en de grote foto open in een lighbox.

Uploaden via een ftp programma is ook geen optie. Er moeten circa 20 verschillende gebruikers mee om kunnen gaan, het moet daarom zo simpel mogelijk.

Hoop dat er iemand op dit forum is die me verder kan helpen met dit probleem. Het is zeer belangrijk, als het niet mogelijk is kan ik niet overstappen naar Joomla.

SWB
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Eenvoudig meerder foto's uploaden en automatisch in artikel

Post by SWB » Thu Feb 11, 2010 7:43 am

Als er een extentie voldoet aan jouw eisen wil ik deze ook wel ;)

dam-man
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar

Re: Eenvoudig meerder foto's uploaden en automatisch in artikel

Post by dam-man » Fri Feb 12, 2010 7:14 am

SWB wrote:Als er een extentie voldoet aan jouw eisen wil ik deze ook wel ;)
Welkom op het forum, ik wil ook wel zoon mooie plugin.
Helaas gaat het niet zo makkelijk. Je zal dus echt ook nog dingen zelf moeten doen.
Robert Dam - Joomla Forum Moderator
Dutch Boards | Joomla Coding Boards | English Support Boards

Locked

Return to “Joomla! 1.5”