Wie kan me uit de probleem helpen

Hier kun je vragen stellen over de nieuwste 1.5 ontwikkelingen en ondervonden problemen melden.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
tijger
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Sat Dec 10, 2011 12:45 am

Wie kan me uit de probleem helpen

Post by tijger » Thu Dec 22, 2011 2:07 pm

Hallo mensen,

Ik heb eigelijk een beetje hulp nodig heb veel dingen geprobeerd maar kom er niet uit.

Wij hebben webradio en onze site is gemaakt met joomla. Nou willen wij proberen om de webradio automatisch te laten afspelen zodra mensen op de website komen. Nou tot zover is dat mij gelukt met een module van joomla. er staat netjes een webplayer die automatisch begint te spelen.

zodra je een andere pagina pakt. bijv. 'contact'. Dan gaat hij de hele website opnieuw laden en begint te player opnieuw te spelen.

(ik weet niet of het mag) de website is tijgerradio.nl voor de mensen die een beeld erbij willen hebben zodat het nog duidelijker is.

Mijn vraag is; is er een mogelijkheid dat de player blijft doorlopen of dat met dat in een pop-up kan laten opkomen zodat die niet ieder keer opnieuw start.


Groeten,
Gertjan

User avatar
David-Andrew
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 237
Joined: Thu Mar 20, 2008 3:37 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Wie kan me uit de probleem helpen

Post by David-Andrew » Sat Feb 11, 2012 6:40 pm

Je moet het doen met een popup of een iframe. Als de module dat niet standaard kan moet je googlen en waarschijnlijk zelf een beetje programer en.
Awesome Joomla! Extensions by Chill Creations http://www.chillcreations.com
cciDEAL, ccInvoices, ccNewsletter


Locked

Return to “Joomla! 1.5”