Totalni pocetnik trazi savet

Moderators: cicans, TheHacker

Locked
ironteeth
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Totalni pocetnik trazi savet

Post by ironteeth » Thu Jun 21, 2007 8:06 am

Pozdrav svima. Nadam se da cu naici na razumevanje.
Dakle. Totalni sam pocetnik i odsluso sam nekih 40-ak casova PHP-a s tim da sam full-time zaposlen i nisam imao vremena da kod kuce dalje radim na tome. Odjednom, pruzila mi se prilika da za jednog prijatelja napravim web-store i da i sam radim, da kazem "u radnji".
Html i css mi nisu strani ali posto se radi o web-store varijanti zelim da sve maksimalno dobro proucim i vidim sta, gde , kako... U radnji bi se koristio paypal i eventualno i neke druge platne kartice cije bi uplate obradjivao recimo pomocu 2checkout.com (video sam u nekoliko storova da koriste taj servis i da je ok).
Pitao sam nekoliko ljudi i svi su rekli da Joomla pruza sve sto mi treba. Posto sam absolute beginner molim vas da mi date savet recimo koji Joomla editor da koristim i bukvalno svaka informacije do koje mogu da dodjem mi je jaaako dragocena. Spreman sam da otpadam i radim mesecima samo da to sve skapiram i zavrsim jer cu bukvalno sam sebi "napraviti radno mesto" i osloboditi se velikog dela gnjavaze u zivotu. Nadam se da cete mi pomoci. Unapred hvala svima.
"... kad ti nestane struje onako CUK!, samo uzmeš i krkneš ga BUF! i ono radi ..." Nele P.

BSD
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Re: Totalni pocetnik trazi savet

Post by BSD » Thu Jun 21, 2007 8:55 am

Pre svega dobro nam dosao.:)