foto galerija za potpunog laika

Moderators: cicans, TheHacker

Locked
fotodex
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

foto galerija za potpunog laika

Post by fotodex » Sun Jan 13, 2008 9:21 pm

Posto sam potpuni laik ako bi neko mogao da mi kaze da li u joomli i koliko to moze dobro izgledati-voleo bih neki primer -moze da se napravi neka moja licna prezentacija naravno sa primatom na foto galerije koja bi sadrzala i
-GALERIJU-tematske pod kategorije
-forum
-knjigu gostiju
-vesti
-mapa  sa adresom do moje prodajne foto galerije
-mailing lista
-ocenjivanje fotografija
-cenovnik fotografija i foto usluga

Pozdrav svima pa ako neko ima vremena i volje da napravi sve ovo a da ja kao potpuna neznalica mogu sve ovo da azuriram i editujem neka se javi sa prelogom i konkretnom ali pristojnom cenom na fotodex@gmail.com

fotke
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Re: foto galerija za potpunog laika

Post by fotke » Fri Jan 25, 2008 8:36 am

Zdravo,
u potrazi sa resenjem svog problema naleteh na tvoje pitanje, pa ako ga nisi resio, evo mog iskustva:
-GALERIJU-tematske pod kategorije - ima komponenti za Dzumlu, ali ja preporucujem Coppermine koji ce da ti se otvara ili u wrapper-u ili u posebnom prozoru (dok sam radio u COINu, uradio sam to na njihovom sajtu ovako - www.coin.co.yu/slike ili www.coin.co.yu pa opcija "Galerija slika"); mozes da ga integrises sa Dzumlom sto se tice korisnika, cak ima i resenje za integraciju/uniformisanje izgleda Dzumle i Copp. ali to nisam probao
-forum - ima komponenti za Dzumlu, jedna od njih je koriscena ovde http://www.webgerila.com/ ali obavezno razmotri i SMF koji se koristi bas za ovaj forum :)
-knjigu gostiju
-vesti - reseno u samoj Dzumli, opet pogledaj http://www.joomlaserbia.com/ :)
-mapa  sa adresom do moje prodajne foto galerije
-mailing lista
-ocenjivanje fotografija - reseno u Coppermine-u
-cenovnik fotografija i foto usluga