Får ikke logget inn som bruker, eller adminsitrator

Spørsmål om administrasjon og installering
Locked
hubro999
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Får ikke logget inn som bruker, eller adminsitrator

Post by hubro999 » Sat Jul 03, 2010 1:57 pm

Har samme problemet, også etter at configuration.php er endret.
Dvs. at jeg får opp forsiden og back-end (inkl noen feilmeldinger, se nedenfor). Jeg får imdilertid ikke logget inn som bruker fra forsiden, eller som administrator fra backend. Får følgende feilmelding ved forsøk på å logge inn fra backend:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/3/m/[domenenavn]/www/configuration.php:54) in /home/3/m/[domenenavn]/www/libraries/joomla/session/session.php on line 412

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/3/m/[domenenavn]/www/configuration.php:54) in /home/3/m/[domenenavn]/www/libraries/joomla/session/session.php on line 412

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/3/m/[domenenavn]/www/configuration.php:54) in /home/3/m/[domenenavn]/www/libraries/joomla/session/session.php on line 415

Jeg har Community Builder, AcyMailing og en del andre plugins installert.
Har dette noe å si?

Noe som kan hjelpe?

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Endre MySql Passord manuelt

Post by sone12 » Sun Jul 04, 2010 9:49 pm

Det finnes en del treff i google på din feilmelding. Muligens du kan kikke på noe av dette?
http://www.google.no/#hl=no&q=%2Flibrar ... d50fe8c317

Ellers, så kunne du muligens vært tjent med å gi mere info:
Les: http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=436&t=313856

Og til slutt...du har nok ikke samme problem som trådstarter, så vurderer å flytte ditt spørsmål til en egen tråd.
Kristian P. Granrud - Global Moderator

Locked

Return to “Administrasjon/installasjon”