Hvordan laste opp ny versjon?

Spørsmål om administrasjon og installering
Locked
torry68
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Hvordan laste opp ny versjon?

Post by torry68 » Thu Jul 29, 2010 2:05 pm

Eg har dei siste vekene kjørt ei testside i min localhost. Det eg lurar på no er, den sida eg hittil har hatt, er i 1.0 versjon. Og, den sida eg kjører på no er, 1.5 versjon, ein versjon som er mykje betre enn den forrige, det ser eg no.... :) Så, eg vil laste opp ei ny side til heimesida mi ganske snart. Men, eg har tenkt å laste opp testsida som ei heilt ny og rein side, dvs. at alle artiklar frå den gamle heimesida mi blir sletta, og eg vil starte med heilt "blanke ark"...Eg vil vite korleis eg gjer det....Eg har lasta ned ei såkalla package frå YOOtheme, som heiter Phoenix, der eg har modifisert og tilpassa malen etter mitt behov. Korleis går eg fram frå A til Å med opplastinga? Eg vil aller helst gjera det på den rette måten, utan at eg skal bruke unødvendig tid på å prøve og feile etter at eg har lasta opp sida....For, plutseleg, så virkar kanskje ikkje sida, og då står ein der....Altså, denne Phoenix-pakka er ei heilt vanleg Joomla 1.5 Installation-package, men er modifisert frå YOOtheme( leverandøren) med slik phoenix ser ut i demo-versjonen med originale bilder og slikt, som eg har erstatta med mitt eige i testversjonen som eg då har tilpassa.

Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master

Re: Hvordan laste opp ny versjon?

Post by Per Yngve Berg » Thu Jul 29, 2010 2:56 pm

Du kan bruke Akeeba Backup til å flytte siden eller gjøre det manuelt.

1. Kopier opp filene med ftp
2. eksportere databasen og laste den opp på ny server.
3. Redigere configuration.php så de nye pathene stemmer.

Locked

Return to “Administrasjon/installasjon”