får ikke lastet opp komponenter til joomla

Spørsmål om administrasjon og installering
Locked
perbjune
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

får ikke lastet opp komponenter til joomla

Post by perbjune » Thu Sep 30, 2010 3:40 pm

Hei
Jeg pussler med 3 forskjellige nettsider..alle er hos proisp. Den første har jeg hatt en stund, den andre opprettet jeg for en måned siden, og den tredje opprettet jeg for få dager siden og dette er da tileggsdomene til nettside nr 2. Det merkelige er at rett etter at jeg ordnet det siste tileggsdomenet/nettsiden så ble det problemer på alle 3 nettsidene. Dette kan jo være tilfeldig, men problemet er dette

Jeg får ikke lastet opp noen maler og sliter med komponenter. men plugins og moduler har gått enklere. Når jeg har prøvd å laste opp via fullpakke innstalasjon joomla så skjer det ingenting ikke engang feilmelding...mens når jeg prøver fra directory..tmp kommer denne feilmeldingen opp

* Error! Could not find an XML setup file in the package.
* Path does not have a valid package.

jeg prøvde akkurat og laste opp endel, men det eneste som gikk igjennom var en plugin...forøvrig en plugin som jeg for kort tid siden fikk beskjed om hadde for store rettigheter. Proisp har gått igjennom og satt rettighetene riktig for alle mapper, men det har ikke hjulpet. jeg har prøvd å laste opp med ftp både på og av...og rettighetene står som skrivbare. max upload står som 25 og det burde holde på det meste

proisp sier at det ikke er noe feil på serveren og at det nok er konfigurasjonsfeil et sted. Jeg kan ikke finne ut av dette. Lurte på om det kunne være feil på ftp konfigurasjonen, men da hadde en vel ikke kunnet laste opp noe som helst eller ?

Og til slutt for jeg bare beklage at det har vært mye mas fra min side her inne...håper at det blir mye mindre fremover :-[

hilsen Per Bjune
Last edited by perbjune on Fri Oct 01, 2010 1:07 pm, edited 1 time in total.

perbjune
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: får ikke lastet opp komponenter til joomla

Post by perbjune » Thu Sep 30, 2010 6:15 pm

okey da virker det igjen :)
Fikk problemer med dette på pc 1 etter brannmur og stengt ip, men også pc 2. Pc 1 og andre testede pc så fungerer dette utmerket nå.....men pc 2 så er det fortsatt det samme. Ikke vet jeg hvorfor den gjør dette mot Joomla og meg men heldigvis ikke noe alvorlig

Vet nå grunnen
kunne ikke tenke meg at dette problemet faktisk var et............ruterproblem

Locked

Return to “Administrasjon/installasjon”