Feil med editor

Spørsmål om migrering og oppdatering fra eldre versjoner

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
teralv
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 15
Joined: Sun Mar 01, 2009 10:20 am

Feil med editor

Post by teralv » Sat Aug 08, 2009 4:44 pm

EDIT: Løst, kjørte CCLEANER på Firefox, så løste alt seg. Tydlig tull med firefox.


I dag skulle jeg oppdatere min Joomla fra 1.5.9 til 1.5.14. Jeg tok backup av hele cpanel og databasen på forhånd.

Oppdateringen gikk greit, men når jeg så sjekker om alt er ok, så ser jeg at editoren jeg bruker TINYMCT 2.0 ikke fungerer i Firefox:

Image
Som en ser, så får en ikke opp noe annet enn ren skrift å kunne skrive inn i artikkel. Ikke mulighet for å velge font, farge, eller noe annet.

Når jeg så tester i Explorer så er alt bra:
explorerfunker.jpg
Da bestemmer jeg meg for å slette hele kontoen i mitt resellerpanel. Deretter settes den opp på nytt, og jeg bruker opplastfunksjonen i cpanel for å restore en orginal backup. Deretter laster jeg opp databasen.

Videre gir jeg brukernavn og passord til databasen tilsvarende før backup. Alt er nå tilbake slik det var, bare ikke editoren. Vi er med andre ord tilbake til 1.5.9, men editoren er nå helt den samme - ubrukelig.

Dette er super merkelig når jeg bruker orginal backup, og har slettet kontoen som "forhandler", ettersom jeg har kjøpt en forhandlerstatus hos Bamrud Data.

Noen som aner hva dette kommer av? Har ikke gjort noe med pc, eller firefox. Har slått av og på pc, men neida.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Feil med editor

Post by sone12 » Thu Aug 13, 2009 10:51 am

mod note: Vennligst benytt deg av vedleggs funksjonen som ligger i forumet, og ikke link til bilder liggende på eksterne servere i forhold til joomla.org.

Har ordnet dette for deg i denne omgang :)
Kristian P. Granrud


Locked

Return to “Migrering/Oppdatering”