Laste inn mapper med bilder i Media Manager

Spørsmål relatert til tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
kv8
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 7:58 pm

Laste inn mapper med bilder i Media Manager

Post by kv8 » Thu Sep 02, 2010 8:19 pm

Hei,

Kan ikke finne ut hvordan man kan laste opp hele mapper inn i Media Manager. Enkelt å laste inn enkelte filer, men utrolig tidkrevende å laste inn et og et bilde. Noen smarte løsninger? HAr versjon 1.5.9. Takker!

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Laste inn mapper med bilder i Media Manager

Post by rued » Thu Sep 02, 2010 8:30 pm

Versjon 1.5.9 av hva? Joomla???
Da bør du snarest oppdatere systemet, siste versjon er 1.5.20 og inneholder mange sikkerhetsoppdateringer siden 1.5.9 - også kritiske.

Ellers kan du jo f.eks bruke FTP for å laste opp mage bilder. Spørs jo bare hva de skal brukes til, og hvor ...?

Vil forøvrig minne deg på å lese forumregler, dobbelposting er ikke tillatt i disse forumene - selv om du bruker forskjellige språk. Ser du har postet på engelsk også rett etter denne, og så viktig er du vel kanskje ikke at andres tid kan missbrukes ... ;)

Forumreglene finner du her: http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=435&t=220888
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

kv8
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 7:58 pm

Re: Laste inn mapper med bilder i Media Manager

Post by kv8 » Thu Sep 02, 2010 8:54 pm

Ikke meningen å bryte reglene her, men da jeg var inne på siden sto det at det var 0 brukere på den norske siden (bortsett fra meg), og var da usikker på om det var noe liv her.

Takk for tips om versjon. Det er et selskap som har installert verktøyet, og sidene er ikke lansert, så regner med at de oppgraderer til siste versjon før lansering. Jeg sitter og dytter inn innholdet.

Bildene skal brukes til ulike billedgallerier på nettsiden (bruker Ignite Gallery 2.0), og har 6-7 gallerier med 10-12 bilder i hver. I tillegg skal jeg laste inn 50 bilder som skal brukes som småbilder i nyhetssaker, og er tenkt lastet inn i stories.


Locked

Return to “Komponenter/moduler/programutvidelser”