Webalbum med flere brukere

Spørsmål relatert til tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
fask
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Tue Oct 05, 2010 2:07 pm

Webalbum med flere brukere

Post by fask » Tue Oct 05, 2010 2:18 pm

Hei. har prøvd å googla meg fram til en løsning men har ikke funnet noe. så derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve meg her inne. Er ganske ny med joomla men prøver så godt jeg kan å lære meg mere.

Har et lite problem, det er som følger. Har tenkt å laste opp diverse fotoalbum på hjemmesiden min , men vil kunne gi forskjellig brukere et bruker navn og passord slik at de kunn kommer inn på det albumet jeg har gitt de brukernavn og passord til. de skal ikke ha mulighet å gå inn på noen andre album. grunnen til dette er at jeg har fått den store glede av å ta bilder for en barnehage, så jeg vil gi hver av foreldrene sitt "eget" album med brukernavn og passord.

Setter stor pris på om det er noen som kan hjelpe meg i riktig retning her, event tips om plugins eller et tredjeparts prog for webalbum.

Roar
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1321
Joined: Fri Sep 14, 2007 8:11 pm

Re: Webalbum med flere brukere

Post by Roar » Tue Oct 05, 2010 5:37 pm


User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 31084
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Webalbum med flere brukere

Post by Per Yngve Berg » Tue Oct 05, 2010 5:55 pm

Review PhocaGallery

fask
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Tue Oct 05, 2010 2:07 pm

Re: Webalbum med flere brukere

Post by fask » Tue Oct 05, 2010 8:48 pm

Takker for kjapp tilbakemeldinger. er det noen av de to overnevnte som anbefales? tenker på brukervennlighet ol. i og med at mine datakunnskaper heller er dårlige så hadde det vært greit med et galleri det er enkelt å "innstalere"


Locked

Return to “Komponenter/moduler/programutvidelser”