Påmeldingsskjema og rapporteringsskjema

Spørsmål relatert til tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
m_oerke
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon May 02, 2011 8:15 pm

Påmeldingsskjema og rapporteringsskjema

Post by m_oerke » Mon May 02, 2011 8:27 pm

Hei!

Holder på å sette opp ei hjemmeside og skal ha en påmeldingsfunksjon til et idrettsarrangement. Dette kan jeg få til vha CK forms, men jeg vil at påmeldingskjemaet ligger øverst på sida og alle påmeldte sortert på klasser ligger under. (dette for at folk enkelt skal kunne se hvem som er påmeldt og kanskje melde seg på selv.....)

Vet at det går an å bruke en modul slik at jeg kan få 2 menysider på samme meny, men jeg får ikke valgt hvilken tabell som skal vises, altså hvem som er påmeldt...

Har sett i tidligere poster at bookingkomponenter kan brukes, men hvordan? eksempler...
Eller om det er andre komponenter/moduler/plugins som kan brukes slik at jeg oppnår ønsket resultat?

Skal også sette opp ei underside der folk kan rapportere inn tider på forskjellige runder som jeg har lagt ut, ala et kontaktskjema... Men er det en komponent/modul/plugin som gjør det mulig å ha et rapporteringsskjema som sender data til 5 forskjellige tabeller? og igjen kan vise en og en tabell på forskjellige undersider sammen med annet innhold?

Litt mye info og rotete for noen, men har søkt og søkt etter løsninger men står fast..

Håper noen kan hjelpe en frustrert nybegynner!

Locked

Return to “Komponenter/moduler/programutvidelser”