Registrer Modul 403 - Access Forbidden!

Spørsmål relatert til tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
oyvind007
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 9
Joined: Sun Dec 25, 2011 8:40 pm

Registrer Modul 403 - Access Forbidden!

Post by oyvind007 » Wed Mar 07, 2012 9:07 am

Hei!

Har problemer med og få registrert nye brukere på min joomla 1.5.25 side..

Når jeg prøver og registrere meg får jeg 403 - Access Forbidden! feil melding.

Har googlet litt. Men fant ikke noe konkret svar på det. Så kanskje noen her vet om en løsning på problemet?

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Registrer Modul 403 - Access Forbidden!

Post by rued » Wed Mar 07, 2012 10:43 am

Veldig lite informasjon her ...
Sjekk toppen av forumet - 'Hjelp oss å hjelpe deg'. Skriv også mer utfyllende om installasjonen din. Sjekk at komponent er tilstede og publisert, at du ikke har menypunkter til den med begrenset tilgang osv.

Last ned komplett 1.5.25 pakke og overskriv installasjonen (sikkerhetskopi først), for å påse at alle filer er tilgjengelig. Bruk gjerne Akeeba Backup og Admin Tools til denne jobben. Sjekk mappe- og filrettigheter.
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Registrer Modul 403 - Access Forbidden!

Post by sone12 » Wed Mar 07, 2012 5:07 pm

Som rune sier...lite informasjon å jobbe ut fra.....foreløpig ;)

I tillegg til å gjøre tingene Rune sier her, så lurer jeg på om problemet alltid har vært slik, med andre ord...har det funket på noe tidspunkt, har brukere kunne registrere seg tidligere? I såfall, kan du huske noen av dine siste handlinger før problemet oppstod?

Har du innstallert noen utvidelser som kunne finne på å skape problemer for deg i forhold til brukerregistrering?
Registrer Modul
Du mener vel login module antar jeg. Har du prøvd et annet template....bare sånn i tilfelle at det ligger en template-override der med dårlig kode eller noe...lite sannslynlig, men ikke la det være usjekket ;)
Kristian P. Granrud

oyvind007
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 9
Joined: Sun Dec 25, 2011 8:40 pm

Re: Registrer Modul 403 - Access Forbidden!

Post by oyvind007 » Tue Jul 17, 2012 8:24 pm

Beklager for lite info folkens. Jeg installerte joomla fra en Site Shaper fra Shape5.com. Har også prøvd og overskride installasjonen uten hell..

Problemet har alltid vært slik.

Finner ikke noe i feil loggen på serveren heller. Jeg regner med at dette kanskje er en server basert feil. Eller hva tror dere?


Locked

Return to “Komponenter/moduler/programutvidelser”