Nettstad for idrettslag

Generelle spørsmål relatert til Joomla! 1.5, som ikke passer i andre forum ovenfor

Moderators: Per Yngve Berg, sone12

Locked
slongva
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Nettstad for idrettslag

Post by slongva » Mon Sep 21, 2009 9:04 pm

Eg har akkurat fått ansvaret for å oppdatere ei side for idrettslaget mitt, http://idrett.speaker.no/organisation.a ... ntid=26186 og sliter med systemet til Speaker.no. Brukar meir tid enn eg eigentleg er interessert i å bruke på å gjere forholdsvis enkle ting (legge inn nyhender, og særskilt å legge inn bilete).
Har tid til å lære meg litt diverse for tida (er i militæret :D ), og kan gjerne setje meg inn i til dømes Joomla om dette er eit godt verktøy for å setje opp ein god nettstad.

Krav til nettstad:
- må gå ann å lage eigne sider for kvar sportsgrein, og gjerne ha eigne administratorretter spesielt til desse undersidene
- ha eit enkelt publiseringssystem i nettlesaren (enkelt som til dømes WordPress)
- ha automatisk funksjon som gjer at nyhende som vert publisert på undersidene også kjem direkte på hovudsida (dette skjer ikkje no)

sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Nettstad for idrettslag

Post by sone12 » Tue Sep 22, 2009 6:21 am

Hei og velkommen til forumet slongva!
slongva wrote:
1. må gå ann å lage eigne sider for kvar sportsgrein, og gjerne ha eigne administratorretter spesielt til desse undersidene

2. ha eit enkelt publiseringssystem i nettlesaren (enkelt som til dømes WordPress)

3. ha automatisk funksjon som gjer at nyhende som vert publisert på undersidene også kjem direkte på hovudsida (dette skjer ikkje no)
1. Går ann. Men med hjelp av 3.parts utgivelse (ACL).

2. Jepp

3. Jepp, ligger som standard funksjon ved skriving av artikkel.

modnote: Emnet flyttes til Generelt
Kristian P. Granrud - Global Moderator

Locked

Return to “Generelt”