overrasket av melding for ny versjon av Akeeba Backup 3.3.3

Generelle spørsmål relatert til Joomla! 1.5, som ikke passer i andre forum ovenfor

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
igdir
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 51
Joined: Thu Nov 05, 2009 9:49 am

overrasket av melding for ny versjon av Akeeba Backup 3.3.3

Post by igdir » Fri Aug 12, 2011 12:55 pm

Hei
Jeg fikk en mail ( se lenger nede ) om at en ny versjon av Akeeba Backup 3.3.3 ( De som ikke kjenner til så det er en god Site BackUp app. ) er utgitt med vedlagt en link som ga meg mulighet til å oppgradere uten den vanlige innlogging prosedyren!!!

Det fikk jeg gjort med bare en klikk og tok en ny back up med det samme. Suppert og skjempe bra !!

Da var jeg innlogget som vanlig og kunne endre hva som helst!!

Men lurer på hvordan kan det være mulig at det klarer å komme gjennom alle barierer som er satt opp for web-siden ???
Kan bare en hver app. produsenter komme så enkelt inn?
Har det noe med sikkerheten å gjøre?
PS! Versjonen på Joomla er: 1.15.23

Mvh.
Igdir :p

Mailen er følgende:
Hello,

We are emailing you to inform you that there is an updated version of Akeeba Backup which can be installed on your site, "domene navn". The details of the new version are:
Version: 3.3.3
Release date: 2011-08-11
Stability: Stable

If you want to install this version on your site, please click the following link. It will automatically log you in to your site and run Akeeba Backup's Live Update. Please remember that the link is valid only for 24 hours since this email was sent to you. If the URL is not a link, simply copy & paste it to your browser.

Update link: http://www."domene navn".com/administrator/index.php?oneclickaction=xxxxxxxxxEJYSFNUY7IUGLG7AYIJPPR9ULSDSEMQHBJxxxxxxxCFR

Best regards,
The administration team of "domene navn"

Locked

Return to “Generelt”