Facebook link

Generelle spørsmål relatert til Joomla! 1.5, som ikke passer i andre forum ovenfor

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
RIHKdaniel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 24, 2011 10:05 am

Facebook link

Post by RIHKdaniel » Mon Oct 24, 2011 10:12 am

Heisann.

Før når vi linket til sider på hjemmesiden vår på facebook, kom det opp som normalt med artikkelbilde og litt tekst på..

Nå kommer det kun opp link til "crotopole.eu" og en endelse etter.

Noen som vet grunnen, og ikke minst hvordan man fikser dette? Litt irriterende i lengden kan man si :)

Edit: kjører versjon 1.5.22 Stable
Last edited by RIHKdaniel on Mon Oct 24, 2011 10:45 am, edited 2 times in total.

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Facebook link

Post by rued » Mon Oct 24, 2011 10:30 am

Først og fremst, du har nå åpent annonsert at din side kan hackes. Best du oppdaterer kjapt: https://www.joomlainorge.no/nyheter/joo ... -er-utgitt ;)
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

User avatar
zenior
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 325
Joined: Tue Mar 06, 2007 7:20 pm
Location: Sandefjord - Norway

Re: Facebook link

Post by zenior » Mon Oct 24, 2011 8:48 pm

Tror dette er en FB relatert greie... opplever det som litt tilfeldig om bilde kommer med eller ikke...

RIHKdaniel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 24, 2011 10:05 am

Re: Facebook link

Post by RIHKdaniel » Mon Oct 24, 2011 8:54 pm

zenior wrote:Tror dette er en FB relatert greie... opplever det som litt tilfeldig om bilde kommer med eller ikke...
Tja, tenkte det først jeg også. Men det er HVER eneste gang, og kun fra den siden.. Når man poster fra VG, Dagbladet.. Ja hva som helst annet, så kommer det som vanlig.

Men det største problemet er ikke at bildet ikke kommer (det har jeg vært borti med andre sider også, men da har det stått litt om artikkelen iallefall. Og artikkelNAVNET har stått der. Nå står ingenting fra artikkelen, eller noe som helst som har med nettsiden å gjøre...)

User avatar
zenior
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 325
Joined: Tue Mar 06, 2007 7:20 pm
Location: Sandefjord - Norway

Re: Facebook link

Post by zenior » Mon Oct 24, 2011 9:29 pm


RIHKdaniel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 24, 2011 10:05 am

Re: Facebook link

Post by RIHKdaniel » Wed Oct 26, 2011 2:55 pm

Hmm.. Takker for linken, men er det bare meg som ikke ser noen direkte løsning på problemet der?

User avatar
zenior
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 325
Joined: Tue Mar 06, 2007 7:20 pm
Location: Sandefjord - Norway

Re: Facebook link

Post by zenior » Wed Oct 26, 2011 3:20 pm

Mistenker at du allerede er hacket...

RIHKdaniel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 24, 2011 10:05 am

Re: Facebook link

Post by RIHKdaniel » Wed Oct 26, 2011 3:26 pm

Huffda... Jaja, da får jeg nesten bare vente til webadmin har tid til å omlegge siden da, som han sa han skulle ved nyttår o.O Absolutt ikke bra spør du meg, men har denne hacken noen praktisk betydning, bortsett fra de nevnte linkene på facebook?

Kan ikke si jeg merker andre forskjeller men (bortsett fra at enkelte opplever at Norton er litt småsinna, men det er jo tross alt vanlig med Norton...)

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Facebook link

Post by rued » Wed Oct 26, 2011 4:18 pm

Vel ... om dere er hacket og sprer skadevare bør vel det ha stor nok betydning til at dere stenger siden asap, og stopper fortsatt spredningen. Eller synes dere det er greit at deres besøkende risikerer litt av hvert ved å besøke dere? ;)
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497


Locked

Return to “Generelt”