Hvad er bedst at bruge.

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
Graphic
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Hvad er bedst at bruge.

Post by Graphic » Thu Aug 23, 2007 11:42 am

Hej
Jeg skal have en webshop op at køre. Hvad vil I forslå, hvis jeg skal have et rigtig godt system, hvor jeg nemt kan uploade pris ændringer ofte, og med Dankort.

Har kigget på virtuemart + epay, er det godt? Har læs her at det er bedst med en version joomla 1.0.10 og VM 1.0.6?

Prisændringer kommer I microsoft format, er det besværligt at konvetere til cvs?

Skal jeg måske kigge på et andet webshop system, i tilfælde af JA hvilket?

Giv gerne jeres mening til kende her, for jeg er meget itvivl om hvad jeg skal gå i gang med hvad ang webshop.

Graphic

jgrau
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Hvad er bedst at bruge.

Post by jgrau » Mon Aug 27, 2007 1:56 pm

Hej Graphic

Jeg sidder selv og laver en webshop på joomla 1.0.12 på surftown. Jeg bruger virtuemart, som jeg synes er virkelig godt. Det jeg roder med lige nu, er betaling gennem surftowns betalingsløsning. De har ikke noget modul til virtuemart, ligesom epay har. Så det er lidt bøvlet, og derfor vil jeg anbefale dig at købe epay.

Det eneste andet system jeg har prøvet er osCommerce og der foretrækker jeg klart virtuemart. Og det er ikke kun fordi det er implementeret i joomla.

Altså thumbs up fra mig til joomla + virtuemart

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Hvad er bedst at bruge.

Post by Gadensgaard » Mon Aug 27, 2007 4:31 pm

Ellers kommer der jo også en ny open source webshop, magentocommerce.com måske du skulle vente og se på den :)

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”