dankort gebyr? shopper group % virker ikke?

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
skotte
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

dankort gebyr? shopper group % virker ikke?

Post by skotte » Wed Jan 02, 2008 9:14 pm

Jeg har efterhånden fundet ud af man ikke i den nuværende version af VM kan styre dankort gebyr specifikt. (hvis det ikke er tilfældet så hører jeg gerne herom).

Så kan det vel klares med shopper groups?
Men af en eller anden grund kan jeg ikke få shopper groups til at virke? Der sker simpelthen ikke noget når jeg angiver procenter for f.eks. -default- prisen er den samme? Hvad kan det skyldes? Både Joomla og VM installation er seneste og helt friske uden specielle moduler/components?

Pft.

Peter Skotte

hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso

Re: dankort gebyr? shopper group % virker ikke?

Post by hgr » Wed Jan 02, 2008 10:49 pm

Hej Peter.

Jeg frigiver et hack her i foråret til VM der kan gøre det.
Det er på min todo liste. Jeg har desværre nogle ting der skal være færdige før hacket så lad være med at spørge om hvornår. Feks har jeg besluttet at køre Phil Taylors Joomla Knowledgebase i stedet for com_content på http://www.virtuemartbuilder.com, og det skal lige på plads før jeg kan kode hacket.

At bruge Joomla KB i stedet for Joomla's content system er lidt af et forsøg, men der er altså nogle ret fede ting i Joomla KB, der gør at jeg vil prøve.

Med hensyn til dit spørgsmål, så kan du ikke bruge shopper groups til at styre dankort gebyrer, der skal et hack til.

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”