Ny version af ePay betalingsmodul

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
tp_epay
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 60
Joined: Fri Feb 10, 2006 9:28 am
Contact:

Ny version af ePay betalingsmodul

Post by tp_epay » Mon Jan 28, 2008 4:08 pm

På opfordring fra brugere er der lavet rettelser og nye funktioner til betalingsmodulet og man kan nu hente den seneste version (1.4) her: http://www.epay.dk/support/module_virtuemart.asp

Ændringerne er bl.a.:

Tilføjer kortlogo og kortholdernavn (hvis valgt/opsagt) til ordrelog (ved gennemført betaling).
Mulighed for fremsendelse af auth-mail (gennemført betaling) fra ePay administration til kunden.
Rettede fejl i konfigurationsadministrationen.
Tilføjet manglende logo ved Mastercard SecureCode (3d Secure)

Der vil løbende blive lavet nye versioner af modulet, når vi modtager forslag til nye funktioner og retter evt. fejl der bliver indrapporteret. Så send endelig jeres kommentarer og forslag til os.
Med venlig hilsen
Thomas Pedersen - ePay / Payment Solutions - http://www.ePay.dk

skipperfoto
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Sat Nov 28, 2009 11:58 pm

Re: Ny version af ePay betalingsmodul

Post by skipperfoto » Sat Nov 28, 2009 11:59 pm

Jeg kunne godt bruge det at man indtaster sine dankort oplysninger i det modul virtuemart stiller til rådighed, og når man har trykket ok til det, så skal den sende disse oplysninger til Epay, og efterfølgende viser den siden at betalingen er modtaget og at ordren er gennemført.

Som det er nu, åbner den epay vinduet, hvor man herefter skal betale.

anojoomous
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 6139
Joined: Sat Nov 18, 2006 12:29 pm

Re: Ny version af ePay betalingsmodul

Post by anojoomous » Sun Nov 29, 2009 8:23 am

Det kræver at du selv får lavet en ssl kryptering på din side, og det er en ret dyr løsning så vidt jeg ved. Jeg er sikker på at ePay kan hjælpe dig med at lave det hvis du har budgettet til det.


Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”